U IŠČEKIVANJU

Novi Superb obećava da će biti najprostranija i tehnološki najnaprednija Škoda ikada

Škoda Superb vraća se s nizom poboljšanja zadržavajući sve ključne karakteristike prethodnih generacija

2024. Škoda Superb (kamuflirani prototip)

 Škoda

Škoda je detaljno opisala nadolazeću četvrtu generaciju Superba prije njegovog predstavljanja koje je zakazano za studeni. Uz fotografije lagano kamufliranih prototipa, Škoda je podijelila informacije o liniji pogonskih sklopova koja će uključivati opcije dizelskog, benzinskog, blagog hibrida i samo karavanskog plug-in hibrida, kao i poboljšanu tehnologiju i sigurnosne značajke novog vodećeg modela.

image

2024. Škoda Superb (kamuflirani prototip)

Škoda

Novi Superb blisko je povezan s karavanskim modelom Volkswagen Passata Variantom. Obje varijante karoserije su dulje, više i nešto uže u usporedbi sa svojim prethodnicima, a zadržavaju isti međuosovinski razmak od 2841 mm. Iznenađujuće, 4912 mm dugačak kompakt nešto je duži od 4.902 mm Combi varijante koja se jedina pojavljuje u službenoj galeriji.

Iako je cijela karoserija još uvijek umotana u kamuflažu, stil se čini evolucijskim, s uglađenijom siluetom, isklesanim linijama i profinjenim karakteristikama zahvaljujući najnovijem Škodinom dizajnerskom jeziku. Među istaknutim vanjskim detaljima su nova bi-LED matrična prednja svjetla s kristalnim elementima u boji, koja se odražavaju u oštrijim stražnjim svjetlima.

image

2024. Škoda Superb (kamuflirani prototip)

Škoda

Varijante Sportline i Laurin & Klement vjerojatno će imati jasne vizualne karakteristike koje će izgledati sportskije, odnosno više premium.

Zahvaljujući većim dimenzijama, nova Škoda Superb ponudit će više prostora za vozača i putnike. Prtljažnik ima kapacitet od 645 l u kompaktu i 690 l u Combiju, pri čemu je potonji identičan VW Passatu Variantu. Praktičnost je dodatno poboljšana s do 28 dostupnih Simply Clever značajki, uključujući električno kontrolirani poklopac prtljažnika u Combiju, držač tableta u središnjem naslonu za ruke na stražnjim sjedalima i mnoštvo rješenja za pohranu.

image

2024. Škoda Superb (kamuflirani prototip)

Škoda

Armaturna ploča sadržavat će veći 12,9-inčni infotainment u kombinaciji s digitalnom instrumentnom pločom i head-up zaslonom. Dizajneri Škode odlučili su se za kombinaciju touchscreen i fizičkih tipki. Nadalje, pomicanje ručice mjenjača na stupu upravljača omogućilo im je stvaranje čistijeg izgleda središnje konzole. Sigurnosna oprema također je poboljšana s više ADAS-a i do 10 zračnih jastuka.

Novi Superb temelji se na poboljšanoj verziji MQB arhitekture svog prethodnika. To će najvjerojatnije biti posljednja verzija Škodine perjanice s pogonom s unutarnjim izgaranjem prije potpuno električnog nasljednika, tako da se proizvođač automobila nije suzdržavao kada su u pitanju opcije pogona.

image

2024. Škoda Superb (kamuflirani prototip)

Škoda

Šesteročlana linija uključivat će trio benzinskih motora od kojih će jedan dobiti pomoćni blagi hibrid, dva dizelaša i plug-in hibrid. Sve varijante dostupne su isključivo s DSG automatskim mjenjačem koji snagu šalje na prednje kotače, s pogonom na sve kotače za najsnažnije u grupi.

Predvidljivo, većina ažuriranih motora s turbom dijeli se s mehanički srodnim SUV-om Kodiaqom, iako Superb također dobiva snažniju benzinsku varijantu za one koji traže više performansi. Blagi hibrid je prvi za Superb, ali vrhunac je plug-in hibrid koji je rezerviran za Combi varijantu.

image

2024. Škoda Superb (kamuflirani prototip)

Škoda

Taj pogonski sklop kombinira 1,5-litreni benzinski motor, jedan elektromotor i značajno veći paket baterija od 25,7 kWh koji nudi domet bez emisija veći od 100 km i kompatibilan je s 50 kW DC punjenjem.

Škoda je prodala 1.560.000 primjeraka Superba, podijeljeno na 137.000 za prvu generaciju, 618.000 za drugu generaciju i 805.000 za odlazeću treću generaciju. Tvrtka se nada da će nova verzija nastaviti prodajni uspjeh svojih prethodnika. Proizvodnja nove generacije odvijat će se u Bratislavi u Slovačkoj, uz novi VW Passat Variant.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 18:30