Prodrive je otkrio prve službene slike svoje Impreze P25 uoči predstavljanja modela na Goodwood festivalu brzine ovog vikenda. P25 je moderan pogled na kultnu Imprezu 22B, sveti gral Impreze koji je objavljen 1998. kako bi proslavio Subaruovu pobjedu u WRC-u sa svojim reli automobilima razvijenim od strane Prodrivea.
Prodrive sa sjedištem u Velikoj Britaniji kaže da P25 koristi najnoviju tehnologiju i materijale kako bi zamislio kakav bi 22B bio da je predstavljen danas. Subaru je proizveo 424 Impreza 22B i one rutinski mijenjaju vlasnika za 200.000 dolara (1,4 milijuna kuna). Prodrive u planu ima 25 komada P25, s cijenom od 460.000 funti (4 milijuna kuna).
Svaki automobil temelji se na originalnoj karoseriji WRX-a s dvoja vrata, s karbonskim pločama dizajniranim uz pomoć Petera Stevensa, čovjeka odgovornog za izgled originalnih reli automobila - 22B i McLarena F1. Korištenje kompozitnih materijala na haubi, prtljažniku, krovu, pragovima, prednjim i stražnjim blatobranima, retrovizorima, spojleru i branicima pomoglo je smanjiti težinu praznog vozila na samo 1200 kg.
P25 dolazi s diferencijalima s ograničenim proklizavanjem na oba kraja, aktivnim središnjim diferencijalom, Bilstein amortizerima s podesivim karakteristikama te AP Racing kočnicama. Prednji rotori imaju 380 mm i hvataju ih čeljusti sa šest klipova, dok stražnji diskovi od 350 mm imaju četiri klipa.
Motor je zapravo baziran na Subaruovom najnovijem 2.5, ali je sveobuhvatno rekonstruiran s novim linijama, klipovima, šipkama i sklopom ventila, te diše kroz novi Garrett turbo, međuhladnjak visokih performansi i Akrapovič ispušni sustav od titana i nehrđajućeg čelika. Sve to omogućuje 406 KS i 600 Nm okretnog momenta, što P25 čini 30 posto snažnijim od 22B.
U prijenosu te snage na cestu pomaže šesterostupanjski sekvencijalni mjenjač, za kojeg Prodrive kaže da može mijenjati brzine u 80 milisekundi. Sprint do stotke odrađuje se za manje od 3,5 sekunde, što je za više od sekunde brže od 22B. Ono što nećete pronaći na modernom cestovnom automobilu je mogućnost podešavanja vašeg anti-lag-a ili hidrauličnu ručnu kočnicu u stilu WRC koja automatski isključuje pogon na stražnje kotače za najbolje moguće proklizavanje.
Nijedna fotografija unutrašnjosti nije objavljena, ali Prodrive navodi da je nadzorna ploča "zaslon s više stranica visoke razlučivosti pune širine uključujući uređaj za snimanje podataka". Uz to, Prodrive također navodi da je rekreirao autentični interijer Impreze iz 90-ih koristeći kombinaciju kože, alcantare i karbona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....