Ubacivanje modernog motora u klasičan automobil moglo bi ga učiniti restomodom, ali to ga ne čini potpunim paketom. Da bi se dosegla ta razina, potrebno je ići dalje i to je ono što ovaj Chevrolet Camaro iz 1969. predstavlja.
LSX s dva turba ispod haube samo je početak jednog nevjerojatnog paketa na četiri kotača. Prema prodavatelju, 6,2-litreni V8 razvija 710 KS (521 kW) i šalje ih na stražnje kotače putem šesterostupanjskog ručnog mjenjača Tremec. Za zaustavljanje zadužen je Wilwoodov kočioni sustav s čeljustima sa šest klipova sprijeda i bušenim diskovima.
Zatim je tu i Ridetech ovjes te trodijelni COR Forged naplatci umotani u Michelin Pilot Super Sport gume. Većina karoserije je standardna, ali nekoliko izmjena odaju performanse koje ovaj automobil posjeduje. Te promjene uključuju poklopac motora od karbonskih vlakana, gabaritna svjetla, LED prednja i stražnja svjetla te spojleri straga i sprijeda. Shark Grey Metallic boja je suptilna i savršeno se stapa s dvobojnim kotačima.
Promjene iznutra su nešto hrabrije. Standardna unutrašnjost je otišla u korist ažuriranih prednjih i stražnjih školjkastih sjedala. Oni su prekriveni crvenim vinilom s crnim umetcima. Kontrolna ploča i kartica vrata usklađene su u boji kako bi se savršeno stopile sa sjedalima. Kabina je čak dobila i crveni tepih.
Osim toga, tu su i neke moderne značajke poput Air kontrole klimatizacije, Alpine zvučnog sustava s Apple CarPlay sinkronizacijom. Klasični instrumenti daju informacije o brzini, brojku okretaja u minuti, temperaturi rashladne tekućine, tlaku ulja, razini goriva i naponu baterije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....