MORGAN MIDSUMMER

Ovaj retro model dizajnirala je kuća Pininfarina. Svi primjerci odmah su rasprodani

Cijene nisu službeno objavljene, ali Autocar izvješćuje da su vlasnici platili između 140 i 175 tisuća eura, ovisno o konfiguraciji

Morgan Midsummer

 Morgan Press

Morgan je najpoznatiji svjetski proizvođač koji radi automobile koji su, svi redom, izrazito retro dizajnirani. Morgan Plus Six možda izgleda kao da dolazi iz 30-ih godina prošlog stoljeća, no postoji od 2019. godine. Sada na tržište dolazi posebno izdanje čiji je dizajn Morgan povjerio slavnoj tvrtki Pininfarina.

image

Morgan Midsummer

Morgan Press

Model se zove Midsummer, ima karoseriju u "Barchetta" stilu od aluminija za čiju je izradu bilo potrebno više od 250 sati. Ovaj sportski retro model s dva sjedala ograničen je na samo 50 primjeraka, a svi su već prodani.

Automobil izgleda fascinantno iz gotovo svakog kuta. Pininfarina je crpila inspiraciju iz dizajna iz 1930-ih i 1940-ih, kada su bili popularni auti s dužim stražnjim repovima. Midsummer nema konvencionalno vjetrobransko staklo, već je ono zamijenjeno parom elegantnih aero zaslona koji podsjećaju na stare barchette. Tu su i nova okrugla prednja svjetla koja su veća su nego na modelu Plus Six i u kojima su sada pokazivači smjera i dnevna svjetla.

image

Morgan Midsummer

Morgan Press

Kotači u obliku diska još su jedan retro detalj, ali i detalj koji pomaže poboljšati aerodinamiku omogućujući glatkiji protok zraka preko bočnih strana automobila. Kovani naplatci od 19 inča lakši su oko 3 kilograma u odnosu na standardni kotač modela Plus Six i na sebi imaju gume Michelin Pilot Sport 5. Cijeli automobil teži samo 1000 kilograma bez tekućina.

image

Morgan Midsummer

Morgan Press

Oblikovanje karoserije nije jedini dugotrajan proces jer nanošenje sve tikovine u unutrašnjost traje više od 30 sati. Armaturnu ploču krasi čak 126 slojeva plemenite tikovine, dok svaka vrata imaju još po 120 slojeva. Morgan spominje da upotreba stotina slojeva ručno oblikovane laminirane tikovine čini unutrašnjost izdržljivijom u usporedbi s korištenjem većih komada drva.

image

Morgan Midsummer

Morgan Press

Tehničke specifikacije nisu otkrivene, ali standardni Plus Six koristi BMW-ov "B58" motor. To je 3,0-litreni šestocilindarski redni turbos 335 konjskih snaga i okretnim momentom od 500 Nm. Snaga se prenosi na cestu preko ZF osmerostupanjskog automatskog mjenjača. Na službenim slikama vidljivo je da je ručica mjenjača iz BMW-a, pa pretpostavljamo da ovaj model ima isti pogon. Običnom modelu Plus Six treba 4,2 sekunde da postigne 100 km/h, ali Midsummer bi mogao biti brži jer je 114 kilograma lakši.

image

Morgan Midsummer

Morgan Press

Cijene nisu službeno objavljene, ali Autocar izvješćuje da su vlasnici platili između 140 i 175 tisuća eura, ovisno o tome kako su automobili konfigurirani. Proizvodnja počinje ove godine i završit će iduće. Midsummerov javni debi održat će se u srpnju na Festivalu brzine u Goodwoodu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 23:23