Nije to bilo tako davno, još 1985. godine uzdisali smo za monstruoznim jurilicama goleme snage notorne Grupe B u reliju, poput recimo Lancije Delta S4 u kojoj je Henri Toivonen krotio nevjerojatnih 500 KS koliko je ispucavao njen 1,8-litreni 4-cilindarski turbo stroj.
Tako je to bilo tada, bila je to golema snaga motora u najsnažnijim bolidima koji su vozili planetom u reli grupi, no koja je brzo ugašena zbog fatalnih posljedica u sudarima. Sada je 2020. i stvari su ponešto drugačije - tuner Posaidon tako 525 KS pakira u jedan Mercedes A-klase koja je potpuno "street legal". Toliko postiže prerađeni 2,0-litreni turbo motor u Posaidonu A45 RS 525.
No, snaga ove ekstremne A-klase ipak je nešto upravljivija. Baza je AMG M139 2,0-litreni stroj s otvorenim turbo punjačima, a uz dodatnu snagu dolazi i zdrav nalet okretnog momenta od 600 Nm te pogon na sve kotače.
Vožnja u ovom vrućem kompaktu je više nego uzbudljiva, ubrzanja su silovita kao kod super automobila (3,4 sekunde iz stajanja do 100 km/h) koji postiže suludih 324 km/h.
Osim injekcije snage, u Posaidonu su posebno nadogradili ovjes za takve performanse kao i kočnicu te ojačali okvir karoserije kako bi se mogao registrirati za cestu.
U tunerskoj kući vjeruju kako bi njihov RS 525 bez problema mogao proći krug na Nordschleifeu za oko 7 minuta i 20 sekundi, a to je i vrijeme na koje ciljaju postići idućeg proljeća. Što se cijene ovog kipućeg kompakta tiče ona još nije objavljena...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....