Svijet hiperautomobila preplavljen je nevjerojatnim brojkama, a Zenvoov najnoviji model nije iznimka. Proizvođač automobila tvrdi da se dizajneri nisu usredotočili na postizanje nekih posebnih brojeva. Umjesto toga, radili su na izradi najboljeg automobila kojeg su mogli i pustili da se brojke same pojave.
Rezultat je Aurora, koja se danas predstavlja u dvije razine opreme: Agil i Tur. Prva je inačica koja je usmjerena na stazu, s velikom potisnom snagom, dok je Tur (na danskom za Touring) malo opušteniji model usmjeren na cestu.
Oba se temelje na potpuno novom Zenvovom modularnom monokoku ZM1, za kojeg tvrtka kaže da je dizajniran za razine strukturne sigurnosti Formule 1. Nudeći 63.000 Nm/deg krutosti, karbonski kompozitni dio teži samo 120 kilograma. Uz dizajn koji ostavlja oko 70 posto šasije nepokriveno, Aurora je najlakše vozilo koje je Zenvo ikada napravio. Slično tome, motor koji čini osnovu za oba modela također je iznimno lagan.
Razvijen od strane Mahle Powertraina, Aurora je pogonjena potpuno aluminijskim V12, koji teži samo 260 kilograma. 6,6-litreni motor dobiva pomoć četiri turba i može se vrtjeti sve do 9.800 okretaja u minuti, što mu omogućuje proizvodnju 1267 KS (932 kW).
Impresivna brojka sama po sebi, a hibridni sustav ju povećava. Intrigantno je da je Agil usmjeren na stazu zapravo manje snažan od ova dva modela i standardno dolazi sa samo jednim električnim motorom. U kombinaciji, pogonski sklop omogućuje 1470 KS (1081 kW) isključivo na stražnje kotače.
Dizajniran da pruži čisto i agresivno iskustvo vožnje, čak je i mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa podešen da se mehanički osjeća što je više moguće. Zenvo kaže da je odlučio dati Aurori Agil samo jedan električni motor kako bi smanjio težinu i iskustvo vožnje bez pomoći. Kako bi pomogao u performansama na stazi, ima agresivan aerodinamički paket koji isporučuje 880 kg potisne sile pri 250 km/h.
Sve u svemu, sposoban je postići stotku za 2,5 sekunde, na putu do maksimalne brzine od 365 km/h. U međuvremenu, Aurora Tur dizajnirana je više za cestu nego za stazu.
Aurora Tur dizajnirana je više za cestu nego za stazu. Zahvaljujući skliskijoj aero-agendi i dodatku još dva elektromotora Tur ima veću maksimalnu brzinu od Agila. Dva dodatna motora pokreću prednje kotače, dajući pravu vektorsku raspodjelu okretnog momenta za impresivne performanse u zavojima. Ukupno, pogonski sklop isporučuje monstruoznih 1876 KS (1380 kW).
Dodatna snaga dolazi s nešto više kilograma, što znači da Aurora Tur teži 1450 kg. Međutim, stotku može okrenuti za samo 2,3 sekunde, i može nastaviti do najveće brzine od 450 km/h. Također nudi malo više udobnosti u obliku kožnih sjedala među ostalim luksuzom.
Ograničen na samo 50 primjeraka svaki, Zenvo kaže da će započeti proizvodnju Aurore 2025., u svom sjedištu u Præstøu, u Danskoj. Cijene u ovom trenutku nisu javno objavljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....