TUNING

Porsche Cayenne Coupe po receptu Manharta: Okruglih 800 konjskih snaga i 1090 Nm momenta

Manhart je ugradio nove turbopunjače i međuhladnjake, a zatim su na red došla softverska podešavanja ECU jedinice

Manhart Performance CRT800

 Manhart

Manhart Performance CRT800 najnoviji je izdanak njemačke tuning kuće baziran na novom Porscheu Cayenne Coupe Turbo te ispucava 800 KS i 1090 Nm okretnog momenta. To je velik porast snage u odnosu na standardnu brojku od 550 KS (404 kW) i 770 Nm.

image

Manhart Performance CRT800

Manhart

Kako bi to sve bilo moguće, Manhart je ugradio nove turbopunjače i međuhladnjake, a zatim su na red došla softverska podešavanja ECU jedinice kako bi sve funkcioniralo savršeno.

Osim toga, prerada pod nazivom CRT800 je dobila ispušni sustav sa zaklopkom za promjenu zvuka, s promjerom otvora ispuha od 100 milimetara. Kupac može birati između keramičke ili karbonske završne obrade vrhova.

image

Manhart Performance CRT800

Manhart

Manhart nudi ispušne cijevi s 200-ćelijskim katalizatorima i zamjenskim cijevima bez DPF-a. Međutim, oni dolaze bez TUV odobrenja, stoga nisu dostupni u Njemačkoj, pa ih tuner može samo izvoziti kupcima izvan Njemačke.

Crossover je također spušten za 35 milimetara, a tvornički zračni ovjes je zadržan i koristi nove spojne šipke.

image

Manhart Performance CRT800

Manhart

Što se tiče dizajna, vidimo tradicionalnu crnu završnu obradu sa zlatnim prugama na haubi i bočnim stranama karoserije.

Boja plemenitog metala također se pojavljuje kao naglasak na prednjoj maski, naplatcima, kočionim čeljustima i stražnjem difuzoru. U ponudi će uskoro biti i Manhartov vlastiti prednji spojler i stražnji difuzor za Cayenne Coupe Turbo.

image

Manhart Performance CRT800

Manhart

Performance CRT800 vozi se na 22-inčnim naplatcima s 10 krakova. Njihova širina je 10,5 inča sprijeda i 11,5 inča straga, te iako su naplatci na fotografijama završeni kombinacijom crne i zlatne, u ponudi su različite boje.

image

Manhart Performance CRT800

Manhart

Podsjetimo, i sam Porsche odradio je tuning novog Cayennea kojeg naziva Turbo GT. Njega pokreće 4,0-litreni twin-turbo V8 od 640 KS (471 kW) i 850 Nm okretnog momenta. Motor je dobio nove komponente za radilicu, klipove, klipnjače i razvodni lanac. Modificirani automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa izvodi brže promjene brzina.

image

Manhart Performance CRT800

Manhart

Turbo GT koristi zračni ovjes koji je 17 milimetara niži od standardnog. Sustav je također do 15 posto tvrđi, ovisno o odabranom načinu rada. Cayenne GT vozi na 22-inčnim kotačima koji su 1 inč širi sprijeda, a keramičko-kompozitne kočnice su standardne. Ipak, Manhartova prerada koja nije tvornička daleko je zanimljivija...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 05:54