bio na tajlandu

Pozitivan na kokain i kanabis: VW-ov direktor autor čuvenog slogana ‘Das Auto‘ deportiran iz Kine

Nakon deportacije naređeno da se više nikada ne vraća u zemlju ili će završiti u zatvoru bitno dulje od 15 dana

Uhićenje u Kini, ilustracija

 Profimedia

Ako ste pomislili da ste danas imali "loš dan u uredu", vjerujte to nije bilo ništa u odnosu prema onome što se dogodilo glavnom marketinškim direktoru VW- a i voditelju strategije proizvoda ove marke za Kinu, Jochenu Sengpiehlu, koji je nedavno deportiran iz države nakon pozitivnog testa na droge po povratku s putovanja u Tajland.

image

SAIC Volkswagen pogon u Kini

Profimedia

Sengpiehl je navodno prema vlasnima Kine bio pozitivan i na kanabis i na kokain. Bio je pritvoren deset dana u zemlji s vrlo strogim zakonima o drogama prije nego što je vraćen u Njemačku. Prije toga je proveo više od dvije godine radeći u Kini. Zakon u Kini dopušta vlastima da pritvore pojedince do 15 dana, čak i ako su samo konzumirali drogu u inozemstvu.

Nema službenih informacija o tome zašto je Sengpiehl testiran na droge nakon povratka s Tajlanda, ali policijsko izvješće navodi da je tajlandska policija nešto dojavila vlastima u Kini, tvrdi Wards Auto, a prenosi portal Carscoops.

image

Uzimanje droge, ilustracija

Profimedia

Njemačko savezno ministarstvo vanjskih poslova priopćilo je da je njihovo veleposlanstvo u Pekingu "pružilo konzularnu pomoć i da je u redovnom kontaktu s dotičnom osobom i njegovom obitelji, kao i s lokalnim vlastima". I Volkswagen grupa Kina i njemačko veleposlanstvo radili su na oslobađanju Sengpiehla, ali je on na kraju deportiran, očito po nalogu kineskog predsjednika Xi Jinpinga. Također mu je naređeno da se više nikada ne vraća u zemlju.

image

SAIC Volkswagen Nanjing pogon

Profimedia

Iako vjerojatno nikada niste čuli za Sengpiehla, on ima jake marketinške sposobnosti, a njegovo djelo je bio VW-ov poznatog slogana ‘Das Auto‘. Prije nego što je radio kao šef VW-ovog marketinga u Kini, bio je voditelj marketinga cijele VW grupe.

Tajming ovog incidenta posebno je loš za Volkswagen. Njemački proizvođač automobila gubi tržišni udio u Kini, a tijekom trećeg kvartala njegova lokalna prodaja pala je za 15 posto na 711.500 vozila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. listopad 2024 22:16