Još od 1984. kad se okitio uglednom titulom "Europskog automobila godine" pa do kraja proizvodnje 1995. godine originalnog tzv. "Talijana" u Torinu, s traka je sišlo čak 6,032.911 primjeraka. Brojku od 9 milijuna zaokružio je proizvodnjom u poljskim pogonima Fiata do 2002. godine.
Legenda, nema što. Međutim, osim ako nije riječ o vatrenoj verziji Turbo i.e. za ovog talijanskog bestsellera ne možemo kazati kao je riječ o modelu koji bi privlačio kolekcionare.
Osim naravno, ako se ne radi o gotovo potpuno novom primjerku koji kao da je sada, 24 godine nakon što je proizveden, izašao iz vremenske kapsule i uparkirao u salon jednog njemačkog trgovca rabljenima. Da ne povjeruješ! Riječ je o primjerku druge generacije koji je gotovo navožen s tek 900 prijeđenih kilometara, a u Njemačkoj je prije 24 godine služio kao demo i salonsko vozilo kad je prvi i zadnji put registriran.
Riječ je o "baznom" primjerku bez serva, stakala na struju ili radija i s jedinom doplatom - plavom metalik bojom i početnim 1,0-litrenim motorom. Ispod poklopca je čuveni FIRE stroj sa 45 KS i 74 Nm.
S ovom snagom i momentom, 800 kg teški Uno 45 je do 100 km/h ubrzavao za 18 sekundi dok je najveća brzina iznosila 145 km/h. Bez obzira na to što nije riječ o turbo verziji već o apsolutnom "golji" ne sumnjamo da će se za ovaj primjerak za kojeg se traži 5900 eura uskoro naći kupac, jer bez sumnje, ovaj je Fiat imao šarma i izdržljivosti te povoljnu cijenu i milijune je diljem Europe i planete vezao u sjećanjima nekom uspomenom ili dogodovštinom iz vozačkog staža...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....