BMW M3 e30 ikona je među sportskih automobilima iz 1980-ih, omiljen je to model kod BMW entuzijasta, a posebno su cijenjene rijetke limitirane verzije njemačkog sportaša. Pritom mislimo na verziju M3 Cecotto Edition, a jedan takav upravo se prodaje u Velikoj Britaniji putem kuće Fast Classics. Automobil je izrađen za njemačko tržište i ima upravljač na lijevoj strani, a ispod poklopca motora ugrađen je 2,3-litreni S14 četverocilindraš s 218 KS.
Premda je riječ o standardnom pogonu i za verziju M3 Evolution, verzija Cecotto Edition proizvedeno je samo u 480 primjeraka. Ako ste zainteresirani, ta će vas kupnja stajati 100.000 eura ili oko 750.000 kuna.
Posebnosti: BMW M3 Cecotto Edition ima tanje stražnje staklo za manju masu, aerodinamične dodatke verzije Evolution II, kromirane ispušne cijevi i posebne 16-inčne aluminijske naplatke s kontrastnom konturom.
Ova se verzija mogla naručiti s izborom od tri specijalne boje, a to su Misano crvena, Nogaro srebrna i Macao plava (glava motora se također lakirala u boju automobila) koje se nisu nudile za standardni M3.
Sportski uređena unutrašnjost Cecotto izdanja bila "san snova" mladih auto entuzijasta tih godina, s tkaninom M-Technic s bojama M Sport i posebnom svjetlećom ručicom mjenjača.
U osnovi, dominira raskoš tipična za "osamdesete", od "Silver Bison" posebne kože, šibera, stakala na struju, putnog računala, tamnih stakala, klima uređaja FM radio setofom Bavaria C, Sport Evo upravljača, radio kasetofona Bavaria C...
Tu su i identifikacijska i numerirana pločica s imenom na središnjoj konzoli koja potvrđuje da je primjerak koji se prodaje 341 po redu od 505 proizvedenih. 505?
Razlog: Uz 480 Cecotto Edition proizvedenih primjeraka ubrojano je i 25 primjeraka izdanja Ravaglia, ekskluzivno za Veliku Britaniju s upravljačem na desnoj strani. Podsjetimo: talijanski vozač Ravaglia i talijansko-venezuelanski Cecotto zajedno su BMW M3 učinili legendarnim među putničkim automobilima.
Konkretni automobil koji se prodaje lakiran je u plavu Macao boju, dok je unutrašnjost izvedena u svijetlim tonovima. Automobil je do sada prešao 140.665 kilometara i dolazi u kompletu sa svim certificiranim dokumentima o održavanju.
Johnny Cecotto bio je pravi as u auto-moto sportu, posebno s dva kotača: prije navršenih 20 godina postao je protagonistjednog od najvećih i najspektakularnijih povrataka u povijesti motociklizma, počevši zadnji - zbog tehničkog problema - i završivši na trećem mjestu u Daytoni 1975. godine. 200, nakon 74 pretjecanja. Iste godine postao je najmlađi vozač koji je osvojio Grand Prix za motocikle.
Godine 1981. ulazi u svijet četiri kotača u Formuli 2, a zatim je prelazi u Formulu 1, prvo s Theodoreom 1983., a zatim s Tolemanom 1984., zajedno s Ayrtonom Sennom. Karijera mu je izgledala obećavajuće sve dok nije doživio ozbiljan sudar tijekom treninga Velike nagrade Velike Britanije u kojem je slomio obje noge.
Njegova karijera u F1 je prekinuta, a Cecotto se ipak nastavio natjecati u BMW-u u Touring prvenstvu, osvojivši talijansko prvenstvo 1989. i njemačko 1994. i 1998. godine. Proslavio se i pobijedivši na 24 sata Spa i Nürburgringu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....