Ovaj Saleen S7 iz 2003. jedan je od ultimativnih američkih superautomobila iz 2000-ih. Ima zadivljujuću karoseriju, veliki 7,0-litreni V8, ručni mjenjač i samo 2800 milja (4000 kilometara) na satu. Uz to, povezan je s pokojnim Paul Walkerom.
Prema prodavatelju, automobil je bio dio "AE Performance Collection" Paula Walkera i Rogera Rodasa u Valenciji, u Kaliforniji. Prodavatelj tvrdi da je iz te kolekcije kupio automobil. Iako sam Walker možda nije bio vlasnik automobila, svaka veza s njim je vrijedna pažnje i bez obzira na to, ovo je jedan rijedak superautomobil.
Tvrtka je izradila tri različite verzije: ovu koja se prodaje, twin-turbo varijantu i trkaći automobil. Međutim, mnogi vjeruju da ukupno postoji manje od 100 S7. Jedan s ovako malom kilometražom trebao bi vrijediti dosta. Također je vrijedan pažnje po svojoj srebrnoj boji, boji koja se najviše povezuje sa S7.
U oglasu se navodi da Fordov V8 ispod stražnjeg poklopca proizvodi 557 KS (410 kW) i 711 Nm okretnog momenta. Iako je uglavnom započeo život kao "Windsor V8" stroj, Saleen je motoru postavio aluminijski blok, strojno obrađene glave cilindra, čelične klipnjače, kovane klipove i još mnogo toga.
Šalje tu snagu putem ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa, tu je i stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Kupac koji bi se vozio u ovom Saleenu će morati zamijeniti gume Pirelli P Zero jer su odavno izgubile svojstva.
Kabina je prilično spartanska, ali sadrži zgodan detalj - pločicu s natpisom broja šasije 03-024. Upravljač s ravnim dnom presvučen kožom asimetrično je postavljen vozačevom sjedalu. Usput, to sjedalo nije podesivo. Fiksira se na mjestu na temelju preferencija vlasnika, a zatim se može ponovno podesiti samo tako da se odvrne i ponovno postavi u novi položaj.
U trenutku pisanja ovog teksta, visoka ponuda već je prešla pola milijuna dolara, a još ima više od tjedan dana aukcije. U veljači ove godine, još jedan S7 u crvenoj boji s nekih 10.000 kilometara prodan je za 551.000 dolara (502.000 eura). Očekujemo da će ovaj ostvariti još više...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....