Bugatti je započeo s prvim isporukama Chirona, a ujedno su počele i testne vožnje za birane medije. Tako su kolege s portala Motor1.com imali prilike sjesti za volan i popričati s dizajnerima i tvorcima ovog 1500 KS snažnog supersportaša čiju priču prenosimo. I dok se neki od proizvođača sportskih automobila odlučuju na hibridne pogone (Porsche 918, McLaren P1 i Ferrari LaFerrari), u Bugattiju su odlučili ostati vjerni klasičnom benzinskom motoru.
Ono po čemu su se istaknuli od ostalih je snaga 8,0-litrenog W16 motora- razvija čak 1500 KS (četvrtinu više od svog prethodnika Veyrona). Za snagu su između ostalog zaslužna i četiri turbopunjača. Kako to izgleda na papiru? Ubrzanje do stotke za svjetlosnih 2,5 sekundi, brzinomjer će pokazati 200 km/h nakon manje od 6,5 sekundi, a brzinu od 300 km/h postiže za tek 13,5 sekundi. Što se maksimalne brzine tiče, znamo da je Veyron po tom pitanju bio rekorder za svoje vrijeme, a kako se čini, i Chiron bi to trebao postati. Naime, iako je maksimalna brzina zasad ograničena na 420 km/h, iduće godine održat će se službena mjerenja na kojima Bugatti cilja na novi rekord. I prema riječima Martina Grabowskog, jednog od šefova zaduženih za razvoj Chirona, to je vrlo izvjesno. "Sigurno je da će na službenim testiranjima Chiron ostvariti najbolji rezultat na svijetu. Čak bih se usudio reći da je pravo pitanje za koliko ćemo ga oboriti, a ne hoćemo li ga oboriti ".
Foto: Bugatti
Bit će proizvedeno samo 500 primjeraka, a polovica ih je već rasprodana, pa oni koji žele postati vlasnici ovog monstruma trebaju požuriti. Zanimljiv je i podatak o cijeni, budući da je trenutna cijena oko 2,76 milijuna eura, ali svi koji se sada odluče kupiti automobil platit će i više. "Cijene će rasti, kako ćemo se bližiti prema brojci od 500 primjeraka, tako će proizvedeni primjerci biti sve skuplji", riječi su Izvršnog direktora Bugattija Wolfganga Durheimera.
Kada se pogleda vanjski dizajn, odmah je jasno kako je uz svaki element ovog automobila pomno izrađen s ciljem što bolje aerodinamike. Ono po čemu se Chiron ističe u odnosu na ostale supersportaše (npr. McLaren P1) je luksuzna unutrašnjost. Šef dizajna Achim Anscheidt ističe kako, za razliku od unutrašnjosti McLarena P1 koja je prilično "spartanska" i jedino što možete naći je karbon, ovdje unutrašnjost odiše luksuzom. "Prema istraživanjima koje smo proveli, prosječni kupac Bugattija odluku o kupnji donosi u prvih 10-15 sekundi nakon ulaska u automobil", ističe Ancsheidt.
Naravno, kolege iz Motor1 ipak jeviše od svega impresionirala sama vožnja. S ovakvom jurilicom gotovo je nemoguće ostati unutar zadanih limita brzine, pa su tako priznali kako su na praznoj autocesti vrlo bzo bili na suludim brzinama. Pri 200 km/h može se čuti podizanje stražnjeg spojlera, a sigurni smo kako su isprobali ponašanje i na višim brzinama. Kako bi sve proteklo u najboljem redu i kako bi imali svu moguću pomoć, vožnju je cijelo vrijeme nadzirao Andy Wallace, pobjednik Le Mansa koji sada radi kao testni vozač Bugattija. Sam pogled na slike Chirona u akciji izaziva strahopoštovanje, a sigurni smo kako je sama vožnja nezaboravna.
IZVOR: Motor1
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....