Prisjetimo se: prvo je krajem 1980-ih stigao model Favorit koji je označio novo doba u ponudi češke marke. Potom 1994. godine stiže još moderniji nasljednik pod nazivom Felicia, a VW Grupa koja je već bacila oko na Škodu imala je veliku ulogu u razvoju ovog modela.
U to vrijeme se Felicia sa sjajnom cijenom na tržištu pozicionirala kao "VW Golf III s budget cijenom", a model je postigao solidan uspjeh i kod nas s tri varijante u ponudi - kompakt, Combi te Pick-up.
Do 2001. proizvedeno je 1,4 milijuna primjeraka u pogonima Mladá Boleslav, Vrchlabí i Kvasiny u Češkoj kada Feliciju nasljeđuje Fabia, prvi model potpuno izrađen "pod skutama" VW Grupe. Dakle bitan je to bio model za Škodu, ali još uvijek jedan sasvim prosječan velikoserijski automobil.
Zato nam je za oko zapao oglas za jednu Feliciju iz 2000. godine s tek 14.100 prijeđenih kilometara u 22 godine. Očekivano, stanje je savršeno, auto djeluje poput novog i čitav je vijek proveo u vlasništvu jedne osobe. Uglavnom u garaži.
Sve na automobilu je potpuno originalno, čak i gume Matador, premda je neke naljepnice i oznake očekivano zahvatila patina.
Oprema Trumf kod redizajnirane verzije s maskom hladnjaka poput one na Octaviji prve generacije, u ono doba označavala je bolji paket opreme s branicima, kvakama retrovizorima u boji karoserije. Kako vanjština, tako je i unutrašnjost fantastično očuvana i ne odaje tragove korištenja.
Ispod haube se nalazi 1.3 MPI 8-ventilski benzinski motor od 67 KS i 106 Nm najvećeg okretnog momenta, u kombinaciji s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa.
Automobil je vlasnik oglasio na lokalnom češkom oglasniku i traži za auto, pazite sad - 1,000.000 čeških kruna ili preračunato 306.000 kuna! Toliko stoji primjerice potpuno novi BMW 320i...
Možda je ipak malo pretjerao, jer u domaćim oglasnicima primjerice, nudi se nekoliko Felicija pa tako gotovo identičan primjerak i najskuplji u oglasima također s ne previše kilometara (81.500) stoji tek 10.000 kuna...