Po definiciji, "monoposto" je vozilo s jednim sjedalom, pa je bilo logično da je prošlogodišnji Gorgona Cars Naked Monoposto (NM) imao mjesta samo za vozača. Sada je, međutim, tvrtka zakomplicirala stvari s NM+.
Simbol + trebao bi sugerirati da automobil sada ima dva sjedala. Predstavljen na Sajmu automobila u Milanu ove godine, novi NM+ dodaje sjedalo, ali gubi na težini. Dok se originalni jednosjed opisuje kao ekstremniji model Gorgona Cars-a, NM+ ima nekoliko trikova u rukavu koji će mu pomoći da održi korak na pisti.
Dok je jednostruka grba na izvornom modelu bila izrađena od stakloplastike, grbe iza sjedala NM+ sada su izrađene od karbonskih vlakana. Korištenje novog materijala znači da dvije grbe sada teže koliko i jedna na izvornom modelu. Također su suptilno preoblikovane kako bi se optimizirala aerodinamika.
Ostala su razmatranja također morala biti uzeta u obzir za drugog putnika, kao što je most između sjedala za smanjenje turbulencije i novi zaštitniji aero-zaslon za odvraćanje više vjetra od putnika. Zračne izbočine također skrivaju sigurnosne šipke koje su zavarene na nadogradnju vozila radi zaštite od prevrtanja.
Samo jedna od izmjena na automobilu, njegova su vrata također puno kraća kako bi se napravilo mjesta za više pragove. Ne samo da pomažu u zaštiti putnika u slučaju bočnog sudara, već također pomažu da NM+ bude mnogo čvršći od standardne NA Miate.
Mazdina hauba također je zamijenjena aluminijskim dijelom, a trbuh automobila sada je ravan kako bi zrak lakše strujao ispod njega dok ne dođe do stražnjeg difuzora. Prednji spliter dodatno pomaže kod potisne sile.
Ispod haube, standardni motor je izbačen i zamijenjen 2.0 Skyactive-G četverocilindričnim motorom iz najnovije generacije Miate. S opcijskim paketom snage, razvija do 220 KS (162 kW) i 225 Nm okretnog momenta. Uz težinu praznog vozila od samo 800 kg, to bi trebalo biti sasvim dovoljno da ste poletni.
Cijene još nisu objavljene, ali Gorgona Cars kaže da NM+ predstavlja “uverturu u maloserijsku proizvodnju”. Želimo ovaj auto...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....