Britanski stručnjaci za rastauracije klasičnih i "vintage" automobila iz radionice Thornley Kelham otkrili su svojnajnoviji gotov projekt: potpuno obnovljeni Mercedes 300SL iz 1957. godine.
Neimenovani vlasnik prelijepog Gullwinga, inače kolekcionar ali i sudac na čuvenoj izložbi klasika Pebble Beach Concours d’Elegance, želio je da automobil bude "savršen, "period correct" i završen u bilo kojoj boji osim srebrnoj".
Automobil je u Thornley Kelham stigao u prilično "umornom" stanju s farovima i stražnjim svjetlima s izvedbe Roadster. Rana povijest nije toliko dobro dokumentirana, što je dovelo do sumnje da je ovaj 300 SL mogao biti neka vrsta "zdelanca".
Usto, nakon temeljitog pregleda automobila, otkrila se istina i bila je puno manje dobra nego što se prvotno mislilo: automobil je pretrpio oštećenja na prednjim i stražnjem kraju i nestručno je popravljan.
Šasija je srećom bila u dobrom stanju, ali svejedno, sa 63 godine na leđima ionako je bilo vrijeme za sveobuhvatnu restauraciju. Thornley Kelham potpuno je rastavio automobil uključujući i 3,0-litreni redni šestak, i počeo čistiti te sve izrađivati od nule. Motor doživio generalku kako bi se osiguralo da automobil radi kao nov.
"Proveli smo stotine sati na točnu reprodukciju detalja, vodeći računa da se pridržavamo istog standarda kao i na svakom automobilu na kojem radimo - mora izgledati dobro, dobro voziti i biti stvoren da traje", rekao je Simon Thornley , suosnivač Thornley Kelhama. "U ovom se automobilu uživa već više od 60 godina i drago nam je što smo mu produžili životni vijek za još mnogo godina zadovoljstva njegovog vlasnika."
Vlasnik se odlučio za "period correct" Horizon plavu boju karoserije dok je kožu u kabini zamijenila tkanina s kariranim uzorkom.
Kultna "gullwing" vrata koja se otvaraju poput galebljih krila pritom su zahtijevala su sate pažljivog podešavanja, dok su 'obrve' iznad lukova kotača također bile pažljivo reproducirane. Razlog: kasniji primjerci 300 LS Gullwinga imali su malo drugačiji dizajn obrva, pa je bilo važno ispraviti ih u originalno stanje.
Samo kupnja dijelova koštala je više od 100.000 dolara što znači da je cijela restauracija također stajala otprilike toliko. Jedina stvari koja je izostale su odbojnici, jer vlasnik više voli liniju SL-a bez njih kao kod trkaćih modela iz tog vremena. Sjajan posao!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....