VW New Beetle na dobrom je putu da postane pravi klasik. Ponuda rabljenih modela diljem Europe je vrlo bogata, ali ovaj kabriolet crvene boje vjerojatno je jedinstven. Naime, automobil je do sada prešao samo 3900 kilometara.
Simpatičan kabriolet nudi njemački trgovac “Huber Cars GmbH & Co. KG ” iz mjesta Oderdinga. Otkako je prvi put registriran u kolovozu 2003., njemački automobil gotovo uopće nije vožen, tako da ima samo oko 3900 kilometara na satu. Zbog male kilometraže, opće stanje se može opisati "kao novo". Na fotografijama ni izvana ni iznutra ne vide se čak ni najmanji znakovi istrošenosti, a čak i podvozje izgleda kao da je New Beetle tek nedavno izašao iz tvornice.
Prema trgovcu, Buba je dobro održavana unatoč maloj kilometraži. Posljednji servis obavljen je na 3700 kilometara, ali u kolovozu 2020. godine, što znači da bi opet trebao novi servis unatoč zanemarivoj prijeđenoj kilometraži.
VW New Beetle predstavljen u siječnju 1998. i ubrzo stekao ogromnu popularnost. Zamišljen kao praunuk legendarne VW Bube, retro dizajnirani New Beetle bio je izuzetno uspješan model te se prodavao do 2010. prije nego što ga je 2011. zamijenio njegov nasljednik. Kabriolet verzija došla je na tržište 2003. godine i također se vizualno temeljio na originalnoj Bubi.
Ova "skoro nova" Buba ipak ima i jedan nedostatak koji bi mogao zasmetati budućem vlasniku. Naime, radi se o osnovnom modelu s najslabijim benzinsikim motorom, a prvi vlasnik nije odabrao ni nikakvu dodatnu tako da auto nema ni klimu. No tu su barem serijski električno pokretani prozori za koje se nije trebalo nadoplatiti. Motor je 1,4-litreni 16V benzinac sa 75 KS, a on je spojen s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa.
Zbog savršenog stanja i gotovo "nikakve" kilometraže automobil danas unatoč skromnoj opremi i pogonu košta skoro koliko je koštao i kada je bio nov. Prodavatelj za njega traži 18.800 eura, a prodajna cijena mu je 2003. bila 19.750 eura. Tih 18.800 eura velik je iznos ako uzmemo u obzir da su rabljeni VW New Beetle Cabrio modeli u Njemačkoj dostupni već od oko 2000 eura, ali auti koji se mogu kupiti za taj novac obično su dotrajali i zahtijevaju puno ljubavi. S druge strane danas se za 18.800 eura ionako ne može kupiti ništa impresivnije od skromnog malog osnovnog SUV-a ili auta gradske klase. U tom kontekstu 18.800 eura za "gotovo novi" auto koji ima potencijal da postane klasik i nije neki iznos.