Ne postoji Toyota koja je više ikonična od AE86, kojeg je proizvođač na ovogodišnjem Sajmu automobila u Tokiju predstavio u elektrificiranom i vodikovom restomodu.
Počevši s vodikovim modelom, nazvanim AE86 H2 Concept, ima Toyotin 4A-GEU 1,6-litreni četverocilindrični motor koji je prerađen kako bi sada radio na vodik pohranjen u dva Miraijeva spremnika.
Toyota nije rekla koliko snage automobil ima, ali napominje da je dobio niz modifikacija, uključujući ugradnju Endlessovih kočnica i 14-inčnih Watanabe naplataka umotanih u Bridgestone Potezna RE71RS F gume. Ugrađene su i Brideove "školjke".
Tu je i električna verzija, koju Toyota naziva AE86 BEV Concept. Automobil dobiva isti paket baterija kao i one u Priusu PHEV-u i elektromotor iz Tundre HEV-a. Rezultat je potpuno električni AE86 koji isporučuje 91,7 KS (68,4 kW) i 190 Nm okretnog momenta, ali unatoč pogonskom sklopu, tu je i ručni mjenjač sa šest brzina.
Ovaj koncept također ima koristi od raznih drugih nadogradnji. Među njima su ugradnja Bilstein amortizera, Endless kočnica, Nardi volan, Bride sjedala i Watanabe kotači od 14 inča.
Čini se da Toyota nema namjeru ponuditi postojećim vlasnicima AE86 opciju da svoja vozila pretvore u EV ili sportski automobil na vodik i jednostavno pokazuje što je moguće sa svoja dva koncepta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....