brutalni TUNING

Shelby GT500 nije auto kojem treba dodatna snaga, ali Hennessey ga svejedno pojačao na 1221 KS

Nije da netko treba Mustang od 770 KS, a kamoli onaj od 1220, no svakako smo sretni što postoji

Hennessey Venom Mustang GT500

 Hennessey

Sa svojih 771 KS i 847 Nm okretnog momenta, Shelby GT500 nije automobil kojem su trebale dodatne konjske snage. No John Hennessey svejedno mu je odlučio podariti dodatnih 450 KS.

image

Hennessey Venom Mustang GT500

Hennessey

Tako je nastao Hennesey Venom 1200 Mustang GT500, modificirana verzija Fordovog vlastitog Shelbyja GT500, koji košta dodatnih 60.000 dolara (453.000 kuna) povrh standardnog GT500 od 80.0000 dolara (604.000 kuna) u SAD.

Nadogradnje uključuju 3,8-litreni kompresor većeg kapaciteta, indukcijski sustav velikog protoka, nove razvodnike goriva i brizgaljke te nanovo kalibrirani sedam-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom.

image

Hennessey Venom Mustang GT500

Hennessey

Hennessey tvrdi da modifikacije isporučuju 1221 KS i 1223 Nm okretnog moment, ali samo na E85 gorivu. Ono što tvrtka nije navela je koliko je brz Venom, no s obzirom na tvorničko ubrzanje do stotke od 6,9 sekundi, 1200 bi trebao biti istinski superautomobil.

image

Hennessey Venom Mustang GT500

Hennessey

U planu je samo 66 primjeraka, od kojih će svaki imati numeriranu pločicu i vanjske oznake specifične za model, a vlasnici imaju mogućnost ukrasiti svoj automobil livrejom koja se vidi na fotografijama. Crveni, bijeli i crni paket inspiriran je bojama koje je nosio Fordov GT40 na utrci 24 sata Daytone 1966. godine i košta dodatnih 4950 dolara (37.430 kuna).

image

Hennessey Venom Mustang GT500

Hennessey

Svaki automobil dobiva dyno provjeru prije nego što napusti Hennesseyjevu teksašku radionicu kako bi se uvjerili da proizvodi odgovarajuće zastrašujuću količinu snage, a postoji čak i jednogodišnje jamstvo od 20.000 kilometara. Nije da netko treba Mustang od 770 KS, a kamoli onaj od 1220, no svakako smo sretni što postoji, posebice kada znamo kakvi nas automobili čekaju u budućnosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2024 01:21