Singer je na svojim društvenim mrežama predstavio svoju posljednju kreaciju. Big Sur je elegantan i profinjen kao što i biste očekivali od poznatih američkih specijalista za 911.
Automobil je završen u Horizon plavoj boji u kombinaciji sa Singer Racing narančastim prugama, što je na neki način odavanje počasti velikom Porscheovom sponzoru Gulf Oilu.
Sponzorova livreja viđena je na legendarnim trkaćim automobilima tijekom 60-ih i 70-ih godina i možda se najbolje pamti na Porscheu 917k. Nijansa plava zatim se nastavlja s unutarnje strane lica duž tunela mjenjača i bočnih pragova.
Kad smo već kod kabine, Singer otkriva da se kupac odlučio za četverosmjerno podesiva električna sportska sjedala, koja su presvučena kožom u boji konjaka s mjedenim ušicama i naslonima za glavu u crnoj boji. Ta kožna završna obrada širi se na stražnja sjedala i prtljažni prostor. Kontrolna ploča nastavlja temu, kao i paneli na vratima.
Ispod haube ovaj model je opremljen Singerovim 4,0-litrenim motorom. Riječ je o modificiranoj verziji 3,8-litrenog motora koji Singer također nudi. Razvio ga je Ed Pink Racing, a Singer ga naziva "konačnim utjelovljenjem atmosferskog boxer šestcilindraša".
Sve u svemu, automobil je sposoban razviti 395 KS (291 kW) i 427 Nm okretnog momenta. Ove brojke prenose se na stražnje kotače putem 5-stupanjskog ručnog mjenjača kojeg je razvio Getrag. 911 Big Sur ubrzava do 96 km/h za samo 3,3 sekunde i do 161 km/h (100 m/h) za 8,2 sekunde. Za cijenu je bolje ni ne pitati...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....