Singer radi nevjerojatne stvari s 964, ali jedan pogled na ove slike nevjerojatne Turbo studije, Singerovog prvog automobila s prisilnom indukcijom, i nikada više nećete moći vidjeti tvornički 930 bez razmišljanja koliko bi mogao izgledati bolje.
I dok vizualne promjene nisu previše očite, što više gledate, detalji se počinju isticati, poput branika i spojlera. Šef Rob Dickinson kaže da je promijenjen gotovo svaki dio eksterijera osim vrata. Iako je stil 911 generacije iz 1980-ih, šasija opet dolazi od nasljednika 964, iako od njega nije puno ostalo.
Ploče karoserije izrađene su od karbonskih vlakana, a poznato stražnje krilo je Singerov vlastiti dizajn. Međuhladnjaci su skriveni, a zrak se uvlači kroz ventilacijske otvore postavljene ispred svakog stražnjeg kotača.
Međuhladnjake smo naveli u množini, jer ova studija koristi dva turbopunjača, i to iz najnovije generacije 911 (992), koji su montirani na 3,8-litreni verziju legendarnog zračnog hlađenog Mezger bokser motora. Izvorni Turbo iz osamdesetih imao je oko 330 KS u europskoj specifikaciji, no ovaj ispumpava preko 450 KS.
Snaga se šalje na stražnje ili na sva četiri kotača putem šesterostupanjskog ručnog mjenjača, ovisno o konfiguraciji odabranoj kada je automobil pušten u pogon. Singer kaže da je postavka ovjesa postavljena tako da ovaj automobil postane 'sjajan GT automobil velike brzine'.
Taj GT osjećaj proteže se i na unutrašnjost, koja je kao i eksterijer, samo poboljšana, a ne promijenjena do neprepoznatljivosti. Možete imati grijana, električno podesiva sjedala i tempomat, dok su antiblokirajuće kočnice, servo upravljač i kontrola proklizavanja isto dio paketa. Koristi se drvo, pluto i granit za unutarnje obloge kako bi se naglasilo da je riječ o luksuznom automobilu s performansama.
Što se tiče cijene, Singer nije ništa rekao, ali na temelju njegovih drugih automobila mogli bismo zamisliti cifru od milijun dolara (6,6 milijuna kuna), što, prema knjizi narudžbi kompanije, 70 ljudi smatra da je u redu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....