AKTUALNO

Studija dizajna: Pogledajte što je Singer učinio s Porscheom 911 Turbo iz osamdesetih

Međuhladnjake smo naveli u množini, jer ova studija koristi dva turbopunjača, i to iz najnovije generacije 911 (992)

Singer Turbo studija

 Singer

Singer radi nevjerojatne stvari s 964, ali jedan pogled na ove slike nevjerojatne Turbo studije, Singerovog prvog automobila s prisilnom indukcijom, i nikada više nećete moći vidjeti tvornički 930 bez razmišljanja koliko bi mogao izgledati bolje.

image

Singer Turbo studija

Singer

I dok vizualne promjene nisu previše očite, što više gledate, detalji se počinju isticati, poput branika i spojlera. Šef Rob Dickinson kaže da je promijenjen gotovo svaki dio eksterijera osim vrata. Iako je stil 911 generacije iz 1980-ih, šasija opet dolazi od nasljednika 964, iako od njega nije puno ostalo.

image

Singer Turbo studija

Singer

Ploče karoserije izrađene su od karbonskih vlakana, a poznato stražnje krilo je Singerov vlastiti dizajn. Međuhladnjaci su skriveni, a zrak se uvlači kroz ventilacijske otvore postavljene ispred svakog stražnjeg kotača.

image

Singer Turbo studija

Singer

Međuhladnjake smo naveli u množini, jer ova studija koristi dva turbopunjača, i to iz najnovije generacije 911 (992), koji su montirani na 3,8-litreni verziju legendarnog zračnog hlađenog Mezger bokser motora. Izvorni Turbo iz osamdesetih imao je oko 330 KS u europskoj specifikaciji, no ovaj ispumpava preko 450 KS.

image

Singer Turbo studija

Singer

Snaga se šalje na stražnje ili na sva četiri kotača putem šesterostupanjskog ručnog mjenjača, ovisno o konfiguraciji odabranoj kada je automobil pušten u pogon. Singer kaže da je postavka ovjesa postavljena tako da ovaj automobil postane 'sjajan GT automobil velike brzine'.

image

Singer Turbo studija

Singer

Taj GT osjećaj proteže se i na unutrašnjost, koja je kao i eksterijer, samo poboljšana, a ne promijenjena do neprepoznatljivosti. Možete imati grijana, električno podesiva sjedala i tempomat, dok su antiblokirajuće kočnice, servo upravljač i kontrola proklizavanja isto dio paketa. Koristi se drvo, pluto i granit za unutarnje obloge kako bi se naglasilo da je riječ o luksuznom automobilu s performansama.

image

Singer Turbo studija

Singer

Što se tiče cijene, Singer nije ništa rekao, ali na temelju njegovih drugih automobila mogli bismo zamisliti cifru od milijun dolara (6,6 milijuna kuna), što, prema knjizi narudžbi kompanije, 70 ljudi smatra da je u redu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 21:10