Britanski brend Tuthill, poznat po svojim preradama klasičnih Porschea, predstavio je superautomobil GT One na Monterey Car Weeku. Novi model izgleda kao reinkarnacija legendarnog Porschea 911 GT1 Strassenversion i proizvest će se u 22 primjerka. Cijena još nije otkrivena.
Tuthill GT One izazvao je veliko zanimanje i prije svog predstavljanja, nakon što je prošlog tjedna viđen i uslikan u međunarodnoj zračnoj luci u Los Angelesu. Karoserija mu je u potpunosti izrađena od ugljičnih vlakana, a dizajnirao ju je Florian Flatau koji ima prethodno iskustvo u tvrtki Singer Vehicle Design koja je također specijalizirana za Porsche.
Dizajn pokazuje jasne reference na 911 GT1 koji se utrkivao na Le Mansu, iako se čini da je svaki pojedini dio izrađen po mjeri. Auto ima integrirani stražnji spojler na isklesanom repu, krovni usisnik i aerodinamične kotače. Okrugla prednja svjetla u stilu 993 i stražnja svjetla pune širine s modernom LED grafikom doprinose bezvremenskom izgledu. Tuthill je također spomenuo aerodinamički optimizirano podvozje i mogućnost opcijskog aero paketa za korištenje auta na stazi.
Čini se da je i unutrašnjost dvosjeda posebno dizajnirana, s digitalnim instrumentima, prekidačima inspiriranim automobilskim sportom na središnjoj konzoli i presvlakama u stilu antilop kože. Tu je i uredno integriran sustav zaštite prilikom prevrtanja po specifikacijama FIA-e, te bočne zaštitne šipke u vratima od karbonskih vlakana za dodatnu sigurnost. Prema tvrtki, svako vozilo zahtijeva 3500 sati izrade i bit će prilagođeno željama vlasnika.
Tuthill tvrdi da su homologacijski cestovni primjerci GT1 trkaćih vozila iz 90-ih često imali “kompromitirane performanse na cesti, budući da su napravljeni kako bi omogućili proizvođačima da ih optimiziraju za korištenje na stazi”. To neće biti slučaj s GT One, koji je “dizajniran posebno za cestu”.
Marka sa sjedištem u britanskom Oxfordshireu nije otkrila koji je model poslužio kao baza za GT One, tako da nije jasno jesu li koristili donorsku šasiju 911 ili nekog drugog automobila. Međutim, rekli su da GT One ima prednji i stražnji ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima, karbonsko-keramičke kočnice i kočione čeljusti po mjeri, te da je ukupna masa samo 1200 kg.
Proizvođač će ponuditi dvije opcije pogona, obje temeljene na modificiranom 4,0-litrenom šestocilindričnom boxer motoru. Standardni atmosferski motor će proizvoditi više od 500 KS, dok će verzija s turbopunjačem premašiti granicu od 600 KS i time biti snažnija od originala. Snaga će se prenositi na stražnju osovinu putem sedmerostupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom ili "ručnog ekvivalenta".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....