Pagani je predstavio svoju najnoviju kreaciju, model Utopia Roadster. Nova verzija superautomboila s V12 motorom nudi verzije s tvrdim i mekanim sklopivim krovom, a prema tvrdnjama Paganija, to uspijeva bez povećanja mase u usporedbi s kupeom.
Suprotno tipičnom povećanju mase koja je povezana s kabrioletima, Pagani Utopia Roadster uspjeva ostati na istoj masi kao coupe koji ima samo 1.280 kg. Ovo postignuće se može pripisati tome da je Pagani paralelno razvijao obje karoserijske varijante umjesto da coupe nakonadno pretvori u kabrio. Objue varijante dijele istu monokok šasiju i pogonski sustav.
Uklonjivi tvrdi krov ne može se pohraniti u vozilo kada se ne koristi, što baš nije praktično, no verzija s mekim krovom je klasičan kabriolet kojem se krov preklapa u prostor iza dva sjedala kada se ne koristi. Vlasnici također dobivaju i set kožnih kofera s konstrukcijom od karbona, koji se mogu pohraniti u prostor iza sjedala.
Osim što je dobila drugačiji krov, Utopia Roadster je druigim detaljima identična coupeu te ima isti stražnji dio i ista leptir varata koja se otvaraju prema gore. U unutrašnjost su Paganijevi dizajneri dodali nove podne prostirke s teksturom koja podječa na tikovinu na jahtama.
Pagani nudi širok raspon mogućnosti individualizacije za Utopia Roadster, uključujući opcijsku konfiguraciju Sport Pack, koja je već dostupna za coupe. Prikazani automobil ima ovaj paket, u kombinaciji s Habanero crvenom bojom i Aeroblade karbonskim deflektorima na kotačima.
Za pogon je zadužen AMG-ov twin-turbo 6-litreni V12 koji proizvodi 864 KS i 1100 Nm, bez ikakve vrste električne pomoći. Snaga se prenosi na stražnje kotače preko Xtrac mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa, potpomognutog elektroničkim diferencijalom.
Hiperauto se također može pohvaliti aktivnim ovjesom i inovativnim sustavom senzora nazvanim Pirelli Cyber Tyre. Ova je tehnologija kompatibilna s gumama Pirelli P Zero Corsa, Winter i Trofeo RS, šaljući informacije s guma sustavima stabilnosti i kontrole proklizavanja vozila za bolje ponašanje u vožnji.
Bit će proizvedeno samo 130 primjeraka, svaki s početnom cijenom od 3,1 milijun eura bez poreza.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....