Znate da je projekt dobar kada koristite Porsche 911 Turbo S za zamjenske dijelove. TechArt, njemačka prerađivačka kuća specijalizirana za Porsche, predstavio je prve fotografije svog projekta prošli mjesec, a sada imamo kompletan prikaz.
S mnogo više snage i divljim estetskim dodacima, ovo je TechArt GTstreet R, a u ponudi su dva različita paketa nadogradnji. Snažniji paket nudi malo više od 800 KS i 950 Nm okretnog momenta, a to je postignuto paketom većih turbopunjača i nadograđenim ispušnim sustavom koji stvara odličnu melodiju straga.
Prerađivačka kuća nije otkrila brojeve za 0-100 km/h, ali poznato je da kazaljka na nadograđenom modelu staje na vrtoglavih 350 km/h, što je za 20 km/h više od standardnog 911. Ako vam je to previše, TechArtov 'slabiji' paket pojačat će vaš 911 na 'samo' 700 KS.
TechArt također nudi dvije opcije pri nadogradnji ovjesa. Prva uključuje čvršće opruge koja će spustiti automobil za 2.5 centimetra, a druga opcija nudi još čvršće prilagodljive gewinde pri čemu sami možete izabrati visinu vašeg modificiranog 911. I treća opcija je u planu - TechArt je obećao Clubsport paket. Bez obzira za koju opciju se odlučite, aero paket proširit će standardni automobil za čitav centimetar.
Eksterijer krase elementi od karbonskih vlakana, poput prednje i stražnje maske, poklopca prtljažnika, dvodijelnih pragova i masivnog stražnjeg krila. Čak i posebni diskovi oko ruba naplatka izrađeni su od karbonskih vlakana, a sve ovo uzrokuje veću potisnu silu na stražnjem kraju, dok je istovremeno smanjeno podizanje prednjeg kraja za nevjerojatnih 45 posto.
Unutrašnjost je priča za sebe – za TechArt, nebo je granica. Kupci GTstreet R-a birat će između različitih materijala, od kojih su većina koža, alkantara i karbonska vlakna. Oznaka 'GTstreet R' može se pronaći po cijelom interijeru, uključujući na sjedalima, pragovima vrata, oblogama, upravljaču, pa čak i na podnim otiračima.
TechArt navodi kako će ovakav tretman počinjati od 73.000 eura (550.000 kuna), a u planu je preraditi samo 87 modela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....