Peugeot 205 GTI naširoko se smatra jednim od najboljih hot hatcheva ikad proizvedenih, a britanski stručnjači iz Tolman Engineeringa upravo su predstavio svoju prvu reimaginaciju kultnog kompakta koju su naručili kupci.
Jednostavno poznata kao Tolman Edition, ova ultimativna verzija Peugeota 205 GTI oživljena je u tvrtkinoj radionici u Warwickshireu. Započela je život kao gola metalna školjka koja dobiva zaštitu od korozije, kamenčića i keramičku zaštitu prije nego što je Tolman počeo raditi na poboljšanju svakog drugog aspekta automobila.
Jedna od najznačajnijih nadogradnji je modificirani 1,9-litreni 16V 4-cilindraš, s aluminijskim blokovima i novim bregastim osovinama, što znači da je motor sada sposoban za preko 200 KS. Tolman je također ugradio Motecov ECU i ispuh od nehrđajućeg čelika. Quaife ATB diferencijal pomaže u realizaciji ove snage.
Tolman Engineering također je radio na mjenjaču, opremivši ga nadograđenim polugama mjenjača što rezultira pozitivnijim i glatkijim promjenama stupnjeva prijenosa. Tvrtka je zatim usmjerila pozornost na šasiju Peugeota, ugradivši Bilstein amortizere, novi stražnji stabilizator, podesive donje poluge, poboljšani servo upravljač i opcijski veliki paket kočnica s AP Racing čeljustima.
U kabini Tolmana 205 GTI nalazi se opcijski Motec LCD zaslon na kontrolnoj ploči, potpuno presvučena sjedala, novi tepisi, Alcantara volan, Blaupunkt audio sustav s diskretnim subwooferom i Bluetooth. Vlasnik ovog prvog primjerka također ga je opremio sigurnosnim sustavom koji uključuje daljinsko centralno zaključavanje, integrirani alarm, sustav praćenja i upravljanje putem pametnog telefona.
“Glavni dojam onih koji su iskusili naš razvojni automobil bile su emocije koje je izazvao,” rekao je Chris Tolman u izjavi. “Vozači su izašli iz automobila nasmiješeni, ponovno probudivši onaj osjećaj koji je tako teško pronaći kada vozite današnje sportske automobile na cesti. U 80-ima i 90-ima, za mene i siguran sam za mnoge druge, 205 GTI bio je prvi susret s automobilom visokih s performansi."
"Željeli smo ponovno stvoriti taj osjećaj sjedinjenosti s cestom, automobil u koji jednostavno možete uskočiti i jednostavno uživati u snažnoj vožnji".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....