Mitsuoka, japanska tvrtka već godinama poznata po "odijevanju" popularnih japanskih velikoserijskih modela u retro aute, upravo je lansirala novi Viewt. Ove godine obilježava se 30. godišnjica Mitsuoka Viewta, koji je izvorno predstavljen davne 1993.
Unatoč odstupanju od Nissanovih temelja po prvi put u tri desetljeća, četvrta generacija zadržava neobičnu temu dizajna svojih prethodnika, inspiriranu modelom iz 1963. - Jaguar Mark 2.
Vjernim obožavateljima Viewta vjerojatno će se svidjeti gomoljasto lice nove generacije s okruglim prednjim svjetlima postavljenim blizu jedno drugom, kromiranim odbojnicima i maskom hladnjaka u stilu vintage Jaguara. Tu su i kromirane trake na poklopcu motora retro oblika i iznad prednjih branika koje prolaze kroz vrata.
Profil i stakla preneseni su iz Yarisa – ostavljajući po strani napuhani prednji prevjes koji drastično mijenja proporcije gradske Toyote. Povrh toga, Mitsuoka je dodao novi set 14-inčnih kromiranih "čeličnjača", te jedinstvenu paletu boja.
Stražnji kraj također je potpuno redizajniran, usvajajući hatchback siluetu koja je praktičnija u usporedbi sa svojim prethodnikom limuzinom. Jednostruka okrugla LED stražnja svjetla postavljena su niže od standardnih jedinica, a prilagođeni branik ima dosta kroma oko žmigavaca.
Ipak, zatvorene linije čudnog izgleda nisu se mogle izbjeći kako bi odgovarale obliku originalnih ploča karoserije. Unutrašnjost je presvučena svijetlim ukrasima na sjedalima, armaturnoj ploči i vratima, u skladu s retro ugođajem eksterijera s oznakom Mitsuoka naknadno postavljenom na upravljaču.
Predvidljivo, TNGA-B arhitektura i opcije pogonskog sklopa odražavaju Yaris japanskih specifikacija. Tako postoji izbor između 1,0-litrenih i 1,5-litrenih trocilindričnih benzinskih motora kao i 1,5-litrenog hibrida koji je najučinkovitija opcija. Snaga se prenosi na prednje ili na sva četiri kotača putem šesterostupanjskog ručnog, CVT ili eCVT mjenjača, ovisno o pogonskom sklopu.
Cijene za Mitsuoka Viewt Story počinju od 3.008.000 jena (20.700 eura) za 1,0-litreni 2WD ručni pogon s osnovnim specifikacijama i penju se do 4.202.000 jena za vodeći hibrid. Naravno, te brojke predstavljaju pozamašnu premiju u odnosu na ekvivalentnu Toyotu Yaris, što je opravdano prilagođenom karoserijom i presvučenom unutrašnjosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....