Tuning scena osamdesetih doslovno je procvala, posebice u Njemačkoj, kada je popularan postao ekstremni wide-body tuning te najrazličitije karoserijske specijalne prerade pa su se proširivale karoserije i rezali krovovi najrazličitijih modela od Fiata Una do Porschea 911, a postavljanje gullwing vrata na Golfovima ili Mantama da i ne spominjemo. Takozvani "Testarossa look" također se aplicirao na svakojake modele.
No, koliko god nam god danas takav tuning činio bizarnim i odbojnim, aftermarket specijalisti 1980-ih poput Kameija, Mattiga, Koeniga, Stroseka, RUF-a, Gemballe, Langenberga, Zendera ili Irmschera živjeli su svoje zlatno doba u to vrijeme trapera, walkmana, Top Guna, Terese Orlowski, disca, 99 Luftballons... a njihovi su se korisnici rado razmetali svojim specijalno prerađenim automobilima. U ovom vam kratkom pregledu predstavljamo tri zaboravljene ekstremne prerade 80-ih i to svakodnevnih popularnih automobila poput Opela Kadetta, Golfa 1 i Fiata Una.
1. Langenberg Fiat Uno Turbo Extreme 1986.
Karakteristike: pojačan na 300 KS, ekstremno proširena karoserija, golemi spojler, četiri svjetla straga
2. Rinspeed Golf GTI Turbo Aliporta 1981.
Karakteristike: Druga prerada VW Golfa švicarskog tunera koji je prvi ugradio pravokutna prednja svjetla kod izvedbe GTI Turbo iz 1979., dok je Aliport osim pravokutnih svjetala duž cijele maske dobio i gullwing vrata poput klasičnog Mercedesa 300SL
3. Mattig Opel Kadett GSi 1987.
Karakteristike: ekstremno proširena karoserija i "valjci" umjesto kotača - straga čak 345/35 13
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....