Ferrari F8 Tributo je sam po sebi savršeni super automobil na kojem doista ništa ne treba dirati. Međutim, tako ne misle u njemačkoj tunerskoj kući Novitec poznatoj po doradama modela Ferrarija, Lamborghinija ili McLarena za vozače kojima su tvorničke jurilice predosadne.
Sada su Nijemci temeljito preradili talijanski biser koji pokreće najsnažniji V8 stroj koji je ikad ugrađen u jedan serijski Ferrari model.
Moćan 3,9-litreni V8 s dva turbopunjača serijski postiže 720 konjskih snaga uz najveći okretni moment od 770 Nm, a nakon tretmana kod Noviteca 802 KS i 898 Nm.
Porast snage osiguran je zahvaljujući dvama plug-and-play N-Tronic modulima za mapiranje u kombinaciji s Novitecovim ispuhom visokih performansi (po želji i pozlaćeni Inconel). Povećanje snage osigurava još bolje performanse: Ferrari F8 Tributo Novitec tako do 100 km/h iz stajanja sprinta za 2,6 sekundi (serijski 2,9 s) i vozi do 340 km/h kao i serijska varijanta
.Novitec je dodacima na karoseriji od ugljičnih vlakana s premazom visokog sjaja poboljšao aerodinamiku F8 Tributa. Odnosi se to na dvodijelni prednji razdjelnik, stražnji spojler i retrovizore, a kupci se mogu odlučiti i za kompletan stražnji Novitec difuzor.
Dojam dodatno podižu Vossen naplaci od 21 cola sprijeda i 22 straga, a ugrađene su i nove sportske opruge koje snižavaju karoseriju za 35 mm s tim da je ugrađen i sustav podizanja prednjeg ovjesa za pomoć kod prelazaka ležećih policajaca.
U unutrašnjosti su u Novitecu spremni dodati sve što kupac želi pružajući individualnost s bezbroj opcija koje uključuju ugradnju najfinije kože i alkantare. Cijenu ove prerade u Novitecu komuniciraju na upit...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....