KAKAV PROJEKT!

U BMW 316i Compact entuzijast ugradio V12 iz BMW-a 850 CSi, sada ga prodaje, a evo i cijene...

Vlasnik je projekt započeo prije 16 godina i do danas je ovaj projekt auto u njegovom vlasništvu

BMW Compact V12

 Sport Auto

BMW Serije 3 Compact e36 prve generacije iz 1994. godine koji je nastao kako bi konkurirao u tzv. "Golf klasi" nije neki bavarski model od kojeg bi nam srce brže zakucalo. Osim možda "top-gun"modela 323ti Compact s 2,5-litrenim (M52) rednim šestakom i 170 KS koji je stigao 1997. godine.

image

BMW Compact V12

Sport Auto

No za više adrenalina za volanom Compacta zato su se pobrinuli tuneri kao i razni "project" entuzijasti.

Tako ostaje zapamćena prerade tunera Hartgea koji je u 323ti Compact nagurao BMW-ov 4,4-litreni V8 atmosferac (M62B44) i još ga "naturpijao" na 4,7-litara za 350 KS i 500 Nm.

image

BMW Compact V12

Sport Auto

Njemački specijalist za BMW izradio je samo dva takva primjerka. No, kad su u pitanju najposebniji model Compacta e36 onda pogledajte ovaj jedinstveni primjerak vlasnika iz Norveške koji se upravo prodaje za, preračunato iz norveške krune, 29.200 eura.

Nije previše s obzirom na to da takav sličan ne postoji drugdje i na činjenicu da je ispod poklopca smješten V12 stroj. Vlasnik je projekt započeo prije 16 godina za bazu uzevši običan 316i Compact i do danas je ovaj ambiciozan projekt auto u njegovom vlasništvu.

image

BMW Compact V12

Sport Auto

Ideja je bila u najjeftiniji model BMW-a na tržištu postaviti najveći BMW motor koji se mogao naći. Zato je 4-cilindraš izbačen i ustupio je mjesto 5,6-litrenom V12 atmosfercu od 381 KS iz modela 850 CSi.

Motoru je snaga podignuta na okruglo 400 KS, uparen je s ručnim mjenjačem koji snagu i moment šalje na stražnju osovinu, a nema sumnje da motor zvuči znatno bolje od 1,6-litraša. Zabava za volanom je zagarantirana, a što prodavač i navodi u opisu u oglasu na stranici dilera Sport Auto iz grada Skiena.

image

BMW Compact V12

Sport Auto

Osim motora vlasnik je projektu dodaojoš detalja drugih modela: ovjes od e36 M3 kao i sjedala te kontrolnu ploču s instrumentima istog. Compact V12 stoji na prepoznatljivim Hartge alu naplacima koji su, doduše, replika, ali koji mu dodatno daju na sportskom izgledu.

Auto je do sad prešao 104.000 kilometra, dobro je održavan i trebao bi nesmetano nastaviti dalje, a cijena nije prenapuhana...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 21:53