BRUTALNI F9XX

U Mansoryju pune ruke posla: Pogledajte preradu najsnažnijeg cestovnog Ferrarija SF90 Stradale

Mansory nije točno naveo koje je nadogradnje motora napravio, ali kaže da je SF90 sada sposoban uhvatiti 100 km/h za 2,4 s

Mansory Ferrari SF90 Stradale

 Mansory

Baš kad smo pomislili da je Ferrari SF90 Stradale izbjegao tretman Mansoryja, tuner je objavio svoj neobični "F9XX" komplet za SF90 Stradale i SF90 Spider.

image

Mansory Ferrari SF90 Stradale

Mansory

Početak modifikacija se tiču pogonskog sklopa SF90: 4,0-litreni V8 s dva turba inače proizvodi malo više od 770 KS i uz pomoć elektromotora postiže 966 KS i 980 Nm okretnog momenta. Uzimajući u obzir tri elektromotora hibridnog superautomobila, on sada proizvodi 1100 KS.

image

Mansory Ferrari SF90 Stradale

Mansory

Mansory nije točno naveo koje je nadogradnje motora napravio, ali kaže da je SF90 sada sposoban uhvatiti 100 km/h za 2,4 sekunde, na putu do maksimalne brzine od 355 km/h. Što se tiče estetike, Mansoryja nikada nije imao problema za neke promjene koje bi mogle izazvati kontroverze.

Prednji dio je "oplemenjen" novim branikom, razdjelnikom, okvirima za usis zraka i haubom. Mnoge od ovih komponenti su od karbonskih vlakana.

image

Mansory Ferrari SF90 Stradale

Mansory

Dalje po karoseriji vidimo divlje izbočine na prednjim lukovima kotača, set 21-inčnih prednjih i 22-inčnih stražnjih felgi omotanih u gume dimenzija 255/30 sprijeda i 335/25 straga. Felge također imaju naglaske od kovanog karbona, a upečatljiv izgled nastavlja se novim bočnim pragovima, modificiranim bočnim usisnicima zraka i novim poklopcima retrovizora.

image

Mansory Ferrari SF90 Stradale

Mansory

Tipično za Mansory, stražnji kraj je još čudniji. Tu su veliki usisnici zraka koji pomažu V8 u opskrbi hladnim zrakom kroz kovani karbonskih poklopac motora. Mansory je također razvio veliko stražnje krilo sa završnim pločama ugrađenim u stražnji branik, koji obuhvaća ludi difuzor i četiri središnje ispušne cijevi.

image

Mansory Ferrari SF90 Stradale

Mansory

U kabini su kombinirane crna i žuta koža, a tuner je tamo također dodao nešto dodatnih karbonskih vlakana i odlučio da bi žuta boja bila prikladna za panele vrata i podne prostirke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 22:21