![bmw-m5-competition-for-australian-police](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/7/15/16/bmw-m5-competition-for-australian-police.jpg)
Priča o spektakularnom, neponovljivom i po mnogima najuzbudljivijem autu koji se ikada mogao vidjeti u javnom prometu odavno je poznata: McLaren F1 sa tri sjedala u jedinstvenoj konfiguraciji 1+2 plod je mašte genijalnog dizajnera Gordona Murraya, a bio je pokretan BMW-ovim V12 motorom s više od 600 KS. No da je i dan danas moguće naletjeti na neku dosad nepoznatu zanimljivost vezanu uz njegov razvoj, pokazuje primjer informacije iznesene na Collecting Cars podcastu.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/7/15/14/McLaren-F1-1993-1024-19.jpg)
Za početak, BMW je uz pomoć inženjera Paula Roschea za potrebe McLarena sklopio ukupno 350 komada svog 6,1-litrenog motora iako je modela F1 bilo proizvedeno 106 primjeraka, što je već samo po sebi zanimljivo. No, još luđe u cijeloj je priči to što je BMW svoj motor prije isporuke Britancima, dakako, trebao testirati u praksi, a za tu je svrhu korišten jedan karavanski E34 M5. Koji je navodno još uvijek negdje u BMW-ovom vlasništvu!
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/7/15/14/McLaren-F1-1993-1024-18.jpg)
Cijelo je iskustvo vožnje takvog automobila, prema riječima Davida Clarka, tadašnjeg direktora McLaren Carsa koji je nadgledao cijeli projekt razvoja modela F1, bilo potpuno nevjerojatno, a činjenica da je riječ o karavanskom, a ne limuzinskom M5 daje ionako ludoj priči još jednu dodatnu dimenziju. A ako taj testni auto stvarno i dalje postoji, bilo bi ga jako zanimljivo ponovno vidjeti na djelu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....