Alpina je upravo predstavila B3 s benzinskim pogonom i D3 S s dizelskim, bazirane na obnovljenoj Seriji 3 koja je nedavno lansirana. Oba modela nude povećane performanse i vizualne nadogradnje.
Počevši od pogonskog sklopa, BMW Alpina B3 opremljen je poboljšanom verzijom 3,0-litrenog šestocilindričnog motora s turbopunjačem koji proizvodi 495 KS (364 kW) i 730 Nm okretnog momenta zahvaljujući revidiranom softveru, mono-scroll duplim turbopunjačima, većim međuhladnjakom i optimiziranim kanalom za usis zraka i sustavom hlađenja. To je povećanje od 33 KS (24 kW) i 30 Nm okretnog momenta u odnosu na prijašnji B3.
Snaga se šalje na sva četiri kotača putem xDrive-a i rekalibriranog osamstupanjskog sportskog automatskog mjenjača s pojačanim komponentama. Limuzina od 0-100 km/h ubrzava za 3,6 sekundi, dok je Touringu potrebno 3,7 sekundi. Maksimalna brzina je povećana na impresivnih 305 km/h za limuzinu i 302 km/h za Touring.
S prednje strane dizela, BMW Alpina D3 S dolazi s 3,0-litrenim šestocilindričnim turbodizelskim motorom, koji ima 355 KS (261 kW) i 730 Nm okretnog momenta, baš kao i model koji zamjenjuje. Očekivano, ovaj je nešto sporiji do stotke s 4,6 sekundi za limuzinu i 4,8 sekundi za karavan. Maksimalna brzina iznosi 273 km/h za limuzinu i 270 km/h za Touring.
Nadogradnje šasije uključuju Alpina Sport Suspension s novim oprugama, graničnicima i stabilizatorima te varijabilnom kontrolom amortizera koja se mijenja ovisno o odabranom načinu vožnje (comfort+, comfort, sport i sport+). Tu je i rekalibrirano varijabilno sportsko upravljanje za bolju povratnu informaciju. Kočnice mjere 395 mm sprijeda i 345 mm straga, dolaze s plavim čeljustima marke Alpina, dok su prikazani lagani izbušeni diskovi i kočione pločice otporne na toplinu opcijski.
Alpina je poznata po suptilnim sportskim vizualnim promjenama, a obnovljena Serija 3 nije iznimka. Novi odbojnici dolaze iz M Sport paketa, ali imaju aerodinamičke ekstenzije specifične za Alpinu s istaknutijim razdjelnikom sprijeda i difuzorom u boji karoserije straga s četverostrukim ispušnim cijevima.
U unutrašnjosti, Alpina koristi novi zakrivljeni digitalni kokpit koji je predstavljen faceliftom, s većim 14,9-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir za infotainment koji integrira BMW iDrive 8 sustav. Digitalna instrumentna ploča dolazi s Alpina grafikom. Na središnjoj konzoli nalazi se i ploča Alpina s proizvodnim brojem, kao i na pragovima, armaturnoj ploči i naslonima sjedala.
Obje izvedbe Alpinine Serije 3 već su dostupne za narudžbu s prvim isporukama koje počinju u listopadu ove godine. U Njemačkoj, cijene počinju od 88.600 eura (667.920 kuna) za B3 limuzinu i 89.900 eura (677.720 kuna) za B3 karavan. Dizelski modeli su jeftiniji - D3 S limuzina počinje od 77.050 eura (580.849 kuna), dok je karavan počinje od 78.450 eura (591.051 kunu).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....