Kada je Šimun Borovčak imao četiri godine umjesto crtića gledao je Formulu 1, nabrajao najbrže bolide i birao najdraže vozače. U bolide koji su jurili na ekranu opasno se zaljubio i ocu, Tinu Borovčaku nije preostalo drugo nego organizirati odlazak na utrku. – Odveo sam ga u Spielberg u nadi da će se prepasti zvuk i gužve, ali postigao sam kontra efekt, priznat će Tin i prisjetiti se kako je u jednom trenutku Šimun jednostavno rekao. - Tata, ja želim voziti formulu.
Sljedeći korak bio je odlazak u Karting centar u zagrebačkoj Areni, a ono što je Šimun pokazao u svom prvom susretu sa stazom bilo je iznad svih očekivanja. Motoričke sposobnosti i talent odmah su izbili na vidjelo nakon čega je postalo jasno da Šimun zaslužuje prigodu. Uslijedilo je upoznavanje sa svijetom kartinga. U Hrvatskom karting savezu preporučili su Zagrebačku karting školu i pod paskom Darka i Vjekoslava Kozarca mali Šimun upoznao je pravila natjecanja, otkrio koliko je odricanja i truda potrebno uložiti. No, to je samo rasplamsalo Šimunovu ljubav, a usporedo s njom i vozačka vještina je rasla. Naposljetku, Darko Kozarac je nakon ispitivanja Šimunovih vozačkih sposobnosti i poznavanja pravila izdao licencu za natjecanje na domaćoj i međunarodnoj sceni. Postavši član AK Ina Delta Šimun je na korištenje dobio svoj prvi karting za treninge i natjecanja.
U rujnu 2018. službeno je probio led nastupom na zadnjoj utrci sezone Prvenstva Hrvatske koja se vozila u Beogradu. Prvi susret s pravim natjecanjem nije bio jednostavan, ali je pružio uvid u sliku što je sve potrebno pripremiti za prvu, pravu, sezonu. Više od njega saznao je to njegov otac. – Ja sam trgovac automobilima. Volim utrke, ali na tome završava sve moje iskustvo, barem ono koje sam imao do sada ističe tata Tin koji se silom prilika snašao i priučio kako pripremiti karting jer poput svakog bolida, i karting se za svaku utrku posebno priprema. Odabir guma, prijenosa, namještanje omjera goriva i zraka, samo su neki od detalja znanosti o kartingu. Uobičajena je praksa imati nekog iskusnog mehaničara, ali Šimun se snašao i bez toga.
U nepune dvije godine koliko je prošlo od prvog ulaska u karting, Šimun je dojurio do titule prvaka međunarodnog karting natjecanja “SportStil Cup” u klasi mini 50, popularno nazvanoj baby kart u kojoj se nadmeću djeca od 6 do 8 godina. Najmlađi vozač klase, ujedno i jedini predstavnik Hrvatske na spomenutom natjecanju pokazao je raskoš svog talenta, a ukupna pobjeda omogućila mu je testiranje za jaču klasu MicroMax. U snažnijem kartingu koji može juriti gotovo duplo brže od prošlogodišnjeg (do 120 km/h) Šimun je ponovno izazvao oduševljenje i dobio poziv Primoža Mateliča da se u novoj sezoni pridruži njegovoj ekipi. U slovenskom timu Šimun će biti najmlađi od ukupno 4 vozača.
- Premda još nije navršio osam, dobio je licencu za nastup u snažnijoj klasi na račun osvojenog naslova. Velik je to skok jer nadmetat će se s vozačima od 8 do 11 godina koji su puno iskusniji, ali već na prvim treninzima on je to jako dobro pohvatao i pored Sportstil kupa u novoj sezoni plan je nastupiti i na što više utrka Srednjoistočnog europskog prvenstva (CEE), ističe tata Tin.
Šimun je koncem prošle godine s novim kartingom trenirao na stazama u Novom Marofu, Ptuju i Cividaleu. Zimska pauza završila je početkom veljače treninzima u talijanskom Jesolu, na stazi gdje se u ožujku (od 13. do 15.) vozi Prvenstvo CEE, a tjedan kasnije i prva utrka SportStil kupa.
- Nadmetanje s istreniranim, fizičkim snažnijim dečkima, koji su spremni i na poneku podlost neće biti lako. Prijavili smo se na svih sedam utrka SportStil kupa, a broj nastupa u CEE prvenstvu ovisit će o njemu. Cilj je nastupiti na 4-5 utrka, ali jedno je biti brz na treningu, a drugo se boriti s puno većim i jačim vozačima. Vidjet ćemo kako će se nositi s tako jakom konkurencijom, najavljuje tata Tin i ističe kako Šimun nije spreman na podlosti na stazi jer nije tako odgajan i nije takav tip, no, ambicija i želje ima napretek.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....