Uljepšavanje automobila izvana, popularno zvano styling, najjednostavniji je, najpovoljniji i najmanje invazivan, pa samim time i najčešći vid tuninga, nešto čemu malo koji zaljubljenik odoli. Još od samih početaka ove scene i utrka ubrzanja na 402 metra zbog toga je uvijek vrlo popularna bila kategorija Streetstyle, u kojoj se vrednuje vanjski izgled automobila, odnosno ukus vlasnika.
Na vanjski izgled najveći utjecaj ima ugradnja drugih karoserijskih dijelova, poput širih branika i spojlera, no pritom treba paziti da se ne mijenjaju dimenzije automobila i ne ugrožava upotrebljivost - recimo kad udaljenost vozila od tla zbog novougrađenih dijelova postane premala. I dok se po karoseriji može doslovno crtati, svjetla i njihova boja podliježu oštrim sigurnosnim standardima, a i stakla se mogu zatamnjivati samo na stražnjem dijelu vozila i do određene mjere.
Prozori - Može zatamnjivanje, ali samo stražnjih stakala
Bočni prozori u drugom redu i stražnje staklo smiju se zatamniti, ali do određene mjere. Danas se to najčešće radi folijama za zatamnjivane i njihova ponuda je bogata, no prozori moraju ostati upotrebljivi. Postoji i uređaj kojim se može testirati stupanj zatamnjenja, ali ispitivači se najčešće vode slobodnom procjenom – bitno je da i tako zatamnjena stražnja stakla vozaču ne ometaju pogled, ne samo kad su vremenski uvjeti dobri (danju), nego i u uvjetima loše vidljivosti (noću i po kiši).
Svjetla - Promjena žarulja u pravilu nije dopuštena
U posljednje dvije-tri godine vozači najviše traže i najčešće svoje halogene žarulje mijenjaju novim svjetlećim diodama. To, međutim, nije dopušteno jer far nije prilagođen takvoj žarulji odnosno izvoru svjetla, premda i tu postoje izuzeci, ali samo u slučaju da je dioda homologirana za ugradnju u točno taj far točno tog modela, što su renomirani proizvođači već počeli nuditi (Osram).
S druge strane, bijelu žarulju pokazivača smjera moguće je zamijeniti narančastom te vanjsko staklo bijelim ukoliko će pokazivač kada radi svijetliti propisanom jantarnom bojom, pod uvjetom da su žarulje i svjetla homologirani. Stražnja svjetla ne smiju se zatamnjivati ni folijom ni sprejom, ali se mogu ugraditi tvornički zatamnjena svjetla koju su homologirana. Moguće je ugraditi maglenke, dnevna svjetla, dodatna duga svjetla ili radna svjetla, ali samo uz odgovarajuću instalaciju tako da se njima može lako upravljati iz unutrašnjosti vozila za vrijeme vožnje.
Odbojnici - Najbolje da su već homologirani
Zamijeniti odbojnike širima ili ugraditi dodatne spojlere, difuzore, pragove... moguće je pod uvjetom da ne mijenjaju geometriju automobila i da zadovoljavaju tehničke uvjete. Najbolje je ako su ugrađeni dijelovi već homologirani (sa Alfe 147 GTA na običnu Alfu 147).
U protivnom, prije odobrenja treba priložiti dokumentaciju s tehničkim opisom, skicom, načinom ugradnje... Ispitivači zatim provjeravaju i jesu li svi dijelovi dobro pričvršćeni, da nisu preoštri kako ne bi uzrokovali ozljede pješaka te mijenjaju li tehničke osobine automobila. Tu se ponajprije misli na prednju usnu (lip) i pragove koji moraju biti bar desetak centimetara udaljeni od tla da biste se bez poteškoća popeli na rubnjak ili prešli preko ležećeg policajaca. Veličina stražnjeg spojlera nije određena, ali ne smije izlaziti izvan gabarita automobila ili pretjerano zaklanjati pogled unatrag.
Vjetrobran - Dozvoljena je samo “šilterica”
Vjetrobransko staklo, kao i bočne prozore vozača i suvozača, ne smije se zatamnjivati. Drugo je ako su stakla tvornički zatamnjena, jer to podrazumijeva da su i homologirana, odnosno potpuno sigurna za vožnju čak i noću po kiši. Dopušteno je samo manje prekrivanje gornjeg dijela vjetrobrana naljepnicama, ali samo pod uvjetom da ne ometaju preglednost vozaču, poput reli automobila iz osamdesetih.