Kabrio crossoveri aktualna su pomodna izmišljotina što i ne čudi jer su crossoveri svih vrsta i fela preplavili tržište.
Pa zašto onda, zapitali su se neki od proizvođača, ne odrezati krov i napraviti crossover sposoban za penjanje na visoke gradske rubnjake, ali i za uživanciju uz obalu mora uz zalazak sunca?
Nissan je prvi modelu Murano posebno popularnom u SAD, odrezao krov i predstavio Murano CrossCabriolet, a slijedio ga je i Range Rover koji je na tržište pustio popularni Evoque bez krova.
Uspjeh i interes je ipak bio osrednji, ali Volkswagen je ove godine predstavivši T-Roc Cabriolet pokazao da ima više vjere u ovakav koncept.
Ali, ako se vratimo malo u prošlost, vidjet ćemo da takav koncept - terenca bez krova nije ništa novo.
Talijanska tvrtka ACM koja se proslavila uvozom rumunjskih terenaca ARO u Italiju gdje su im se ugrađivali dizelski motori i kasnije licencnim modelom Enduro X4 na osnovi ARO terenca, početkom 1990-ih je počela izrađivati model Biagini Passo.
Osnovu je činio VW Golf II Country od kojeg je preuzet i pogon 4x4, međutim, gore je bila modificirana karoserija VW Golfa "Jedinice" Cabrio u ponešto izmijenjenom, robusnije dotjeranom izdanju.
ACM je pritom puno promijenio prednji i stražnji dio Biaginija Passa. Prednji blatobrani i rešetka hladnjaka su Biaginijeva vlastita proizvodnja, dok su prednja svjetla sa žmigavcima preuzeta od Fiata Pande, a stražnja svjetla od Opel Kadetta D.
Od 1990. do 1993. proizvedeno je samo 65 primjeraka s 1,8-litrenim četverocilindričnim motorom od 98 KS, a prodavao se najviše u Njemačkoj putem nekih VW trgovaca.
Slaba prodaja je kumovala brzom prestanku proizvodnje, a to što je Biagini Passo poput ovog na fotografijama danas izuzetno rijetka pojava zasluga je slaboj tvorničkoj zaštiti od hrđe.
Kako bilo, da, VW T-Roc ima oca...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....