Volkswagen će ove godine testirati kako kupci prihvaćaju naplatu po prijeđenom kilometru za određene dodatne funkcije u automobilu.
Cijelo testiranje odvit će se u sklopu pilot-testiranja pretplatničkih usluga na električnom hatchbacku ID 3. Inicijativa dolazi s promjenom poslovne strategije Volkswagen grupe u kojoj ciljaju razviti nove izvore prihoda i istražuju mogućnosti koje nosi činjenica da su električni automobili nove generacije uvijek povezani s internetom.
Volkswagen će kasnije ove godine testirati uslugu pretplate s ID 3 u šest njemačkih gradova. Nekoliko drugih proizvođača, poput Volva i Jaguara, već nude dodatne usluge koje se naplaćuju putem mjesečne pretplate bez obaveza. Ono što će ovo značiti krajnjim potrošačima je da će ovisno o stilu vožnje moći kratkotrajno uključivati i isključivati određene funkcije (dodatnu opremu) automobila u trenutku kada im trebaju.
Najbolji primjer je digitalno upravljanje dosegom električnog automobila kod vozača koji rade puno kilometara, gdje bi se povećanje dosega u datom trenutku dodatno naplaćivalo.
Volkswagen želi u budućnosti dodatno proširiti naplatu jednokratnih funkcija putem svog programa Project Trinity. To je nova generacija električnih vozila koja će se prodavati u uglavnom standardiziranim specifikacijama, a većina značajki bit će dostupna kao nadogradnja putem interneta uz određenu naknadu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....