Prema službenim podacima Europoola koji bilježi gume koje su prodane ovlaštenim prodavačima u Hrvatskoj se godišnje proda milijun i 250.000 guma, no toj brojci treba pribrojiti i paralelni uvoz europskih veletrgovaca i zastupnika automobila te proizvođače guma van EU koji nisu obuhvaćeni ovom statistikom, objašnjava Vesna Josipović iz Vulkala, prodavatelja guma s najvećim udjelom na tržištu osobnih vozila koji raspolaže s 10 prodajnih mjesta i 87 servisa za montažu guma diljem zemlje.
No brojka od ukupno 1.400.000 prodanih guma godišnje Hrvatsku ipak čini relativno malim tržištem za gume, manjim i od susjedne Srbije i Slovenije, na razini jednog grada veličine Milana ili Pariza.
Osim guma za osobna, kombi i 4x4 vozila prodaju se još i gume za teretna vozila te specijalizirane gume za poljoprivredna vozila, građevinsku mehanizaciju, posebne strojeve, motocikle, skutere, bicikle i sl. no takvih se guma ukupno u Hrvatskoj proda tek oko 85.000 godišnje plus gume za ostala vozila.
Najviše guma na hrvatskom tržištu prodaje korporacija Goodyear prvenstveno zbog, među domaćim kupcima, tradicionalno vrlo popularne Save, a iza njih Michelin te Continental grupacija. Naime, svaka grupacija prodaje više različitih marki guma.
Tako Goodyear grupacija proizvodi gume Goodyear, Sava, Fulda i Dunlop, Michelin grupacija proizvodi Michelin, Kleber, Taurus i BF Goodrich, Continental grupacija proizvodi Continental, Matador i Semperit, a Bridgestone proizvodi Bridgestone i Firestone.
Prema iskustvima domaćih prodavača najviše se traže marke Michelin i Goodyear, uz uvijek popularnu Savu, ali i hrvatski se kupci prilikom odabira povode godišnjim europskim testovima guma gdje zadnjih godina često pobjeđuje Continental. Nažalost, zbog ekonomske situacije u kojoj živimo, hrvatski kupac guma ponajprije gleda da guma bude što jeftinija, da troši što manje goriva i da što duže traje, kažu prodavači.