XF nije samo Jaguarova limuzina više klase, nego njena prekretnica, automobil kojim je britanska marka iz temelja promijenjena. Nakon više desetljeća prilično neuvjerljivih i neuspješnih modela Jaguar je 2008. konačno skupio hrabrost i oslobodio se okova tradicije i retro dizajna te predstavio XF.
Dizajnerske promjene
Vizualne izmjene koje “novi” XF čine upadljivijim i agresivnijim nego prije uključuju, među ostalim, veću, dublju i uspravniju masku, izmijenjen odbojnik, nova prednja i dorađena stražnja svjetla s LED dnevnim lampicama te izraženiji poklopac motora. U interijeru su novi 7-inčni TFT “touch screen” zaslon, mogućnost povezivanja mobitela ili MP3 playera putem USB ulaza ili Bluetootha te opcijski Bowers&Wilkins audio sustav od 1200 W.
Izvrstan četverocilindraš
Možda najvažnija promjena nalazi se ispod spomenutog novog poklopca motora. Kako bi sudjelovao u gotovo 50-postotnom udjelu tržišta u kojemu dosad nije bio prisutan, Jaguar je za obnovljeni XF prvi put ponudio četverocilindrični motor, 2,2-litreni common-rail turbodizelaš koji ga čini najekonomičnijim modelom u povijesti tvrtke. Istodobno s novim motorom, koji razvija uvjerljivih 190 KS i 450 Nm, Jaguar je predstavio i novi ZF-ov osmerobrzinski automatski mjenjač koji odsad također dolazi serijski uz dva snažnija V6 turbodizelaša.
Udobnost i užitak u vožnji
Uz osnovnu, isprobali smo i najsnažniju dizelsku V6 verziju sa 275 KS koja, unatoč osjetno, ali ne i znatno boljim performansama, nudi podjednaku udobnost i uglađenost u vožnji te agilnost koja jamči velik užitak. Obnovljeni XF može se već naručiti. Cijena četverocilindrične dizelske verzije s početnom, ali bogatom opremom iznosi 58.529 eura, što je sasvim u skladu, a u nekim slučajevima i jeftinije od usporedivih konkurenata. Dvije V6 dizelske verzije stoje 66.464 (240 KS) i 72.310 eura (275 KS). Petolitreni benzinski V8 sa 385 KS stoji 88.845, a za moćni XFR sa 510 KS treba izdvojiti 133.597 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....