Nakon što je limuzinsku verziju nove generacije svoje šestice otkrila krajem kolovoza u Moskvi, karavan nam stiže svega mjesec dana kasnije. Osim propoznatljivog i neupitno atraktivnog dizajna, koji je debitirao na CX-5, glavni aduti novog automobila i u ovoj su verziji elementi SkyActiv tehnologije.
Posebno se to, dakako, odnosi na motorizaciju, pa će u Parizu možda i ponajaviše pažnje privlačiti 2,2-litreni dizelski motor u standardnoj i High-Power verziji, pri čemu je važno naglasiti da obje udovoljavaju Euro 6 normi o čistoći ispuha.
Kao i sedan, karavanska šestica u ponudi motora ima tri benzinca i dva dizelaša, a kupcima će na raspolaganju biti ručni i automatski mjenjač sa šest brzina. Prtljažnik nudi obujam od 520 do 1660 litara, a Mazda se pohvalila i sustavom regenerativnog sustava kočenja (i-Eloop) koji smanjuje potrošnju za 10-ak posto.
Više detalja i točne specifikacije vozila uslijedit će nakon pariške premijere, a šestica karavan na tržište stiže u veljači 2013. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....