E-POTICAJI

Električni Nissan Leaf sam ubrzava, koči i parkira, a doseg mu iznosi preko 400 kilometara

Nissanov električni kompakt uz poticaje dostupan od 213.900 kuna oduševljava ubrzanjima i dosegom
Nissan Leaf
 Nissan

Nissan Leaf, pionir globalne elektrifikacije, godinama je rušio sve predrasude o vožnji na struju. Ovjekovječen titulama najprodavanijeg električnog vozila te Europskog i Svjetskog automobila godine, prvi je pronašao X-faktor i kupcima ponudio sve adute na jednom mjestu - atraktivan izgled, snažan elektromotor i učinkovitu bateriju, doseg u gradu preko 500 kilometara te kompletan tehnološki i sigurnosni arsenal japanske marke.

image
Nissan Leaf
Nissan

Ponudu aktualne, druge generacije krajem 2019. godine obogatila je moćnija i još snažnija izvedba Leaf E+ s elektromotorom od 217 umjesto 150 KS i baterijom kapaciteta 62 umjesto 40 kWh, s kojom smo nedavno bez problema iz Zagreba dobacili do otoka Brača.

image
Nissan Leaf
Nissan

Pokazalo se tada da sinkroni elektromotor od 217 KS i 340 Nm spremno reagira na najrazličitije načine vožnje, stotku hvata za kratkih 6,9 sekunde, što jasno pokazuje koliko ubrzanje može biti strelovito kad vozaču nije do štednje baterije. Fino vuče i na autocesti, gdje smo u jednom trenutku jurili i preko 150 km/h.

Osim dosega, Leaf nas je oduševio naprednim tehnologijama poput sustava ProPilot, koji sam ubrzava, koči, a po potrebi i zaustavlja vozilo te načinom rada e-Pedal, u kojem papučica gasa gotovo u potpunosti mijenja i papučicu kočnice (pri svakom otpuštanju gasa uključuje se regenerativno kočenje, što drastično usporava automobil).

image
Nissan Leaf
Nissan

Sve izvedbe Nissan Leafa dolaze s kabelom za punjenje na kućnoj utičnici, a na javnoj punionici od 50 kW Leaf se do “vrha” napuni za sat i pol. U tom slučaju izvedba s baterijom od 62 kWh nudi dovoljno struje za novih 400 kilometara vožnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 19:56