Električni modeli još su donedavno tražili brojne kompromise. Često nezgrapnog izgleda pod kožu su se zavlačili samo okorjelim ekolozima spremnima žrtvovati baš sve za čisti zrak, nisu nudili ni djelić udobnosti izvedbi s klasičnom motorizacijom, a možda i najviše vozače je mučio ograničen doseg zbog kojega su redovito grizli nokte dvojeći hoće li na vrijeme doći do spasonosne punionice prije nego im se baterije potpuno isprazne.
Nova Opel Mokka, sad dostupna i u električnoj izvedbi, nudi sasvim drugačiju priču. Atraktivni crossover dugačak je 415 cm, naime, opremljen je izdašnom baterijom od 50 kWh i s jednim punjenjem prelazi preko 300 km. I to ne na papiru, nego na cesti. Zapravo, uz malo pažnje može nadmašiti i tvornički deklarirani doseg (324 km), posebice pri umjerenoj vanjskoj temperaturi.
To je sasvim dovoljno za mirnu i bezbrižnu vožnju, iako snage ima dovoljno i za pojuriti. Elektromotor od 136 KS i 260 Nm nudi pregršt snage i uvjerljivo ubrzanje. U programu Sport (nude se još Normal i Eco) do stotke se stiže za kratkih 9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 150 km/h.
Izdašnom dosegu pritom pridonosi i toplinska pumpa, koja pomaže zagrijavanju unutrašnjosti uporabom otpadne topline pogonskih komponenti, pomoću čega se struja iz baterije štedi za vožnju. Veseli i brzina punjenja. Na trofaznom kućnom punjaču od 11 kW baterija se u potpunosti puni za nešto više od 5 sati, dok se na javnom brzom punjaču od 50 kW doseg za samo 19 minuta povećava za 100 km.
Ukratko
Uz 70.000 kn državnih poticaja cijena kreće od iznimno konkurentnih 176.478 kn. Jamstvo na baterije iznosi 8 godina ili160.000 km
Atraktivni digitalni kokpit i općenito futuristički ambijent u unutrašnjosti prati iznadprosječna prostranost za automobil rastegnut na 415 centimetara
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....