Prvi plug-in hibrid sa značkom Suzukija raskošni je SUV rastegnut na 4,65 metara i provjerenom tehnologijom Toyote. Riječ je, zapravo, o više ili manje maskiranom RAV4, pa ne čudi što se ispod lima skriva dobro poznata te prilično paprena kombinacija s polica Toyote - četverocilindarski 2,5-litreni atmosferski Atkinson benzinac u sinergiji s dva elektromotora, jednim sprijeda i drugim straga, koji pri punom gasu nude 306 KS i pomažu Acrossu stotku uhvatiti za kratkih 6 sekundi.
Ubrzanja su, dakle, prilično burna, no uglađenom automatskom CVT mjenjaču više odgovara smirena vožnja. Najbolji dokaz za to je potrošnja - SUV težak dvije tone u prosjeku troši manje od šest litara.
Tome, naravno, pomaže činjenica što je napunjena baterija kapaciteta 18,1 kWh u stvarnosti dovoljna za 50 do 60 km umjerene vožnje samo na struju. Praktičnosti korištenja pogoduje i prilično brzo punjenje baterije, a dobro zvuči i da se samo na struju može dohvatiti brzina od 135 km/h, a u konačnaci i 180 km/h.
Across se i lijepo vozi. Postignut je gotovo idealan omjer masa, 4x4 pogon fino distribuira snagu po osovinama i ulijeva sigurnost. Cijena? Across se nudi od 404.200 kn, što se na prvu čini puno, no pogled na ponuđenu tehnologiju te raskošnu opremu Elegance sa 170 stavaka uključenih u cijenu otkriva da je riječ o poštenoj ponudi. Čak i bez državnih poticaja.
Blagi hibridi
Toliko povoljni da im poticaji nisu niti potrebni
Ignis, Swift, Vitara i S-Cross dostupni su s mild-hibridnom tehnologijom, koju odlikuju mala masa, uvjerljive performanse i skromna potrošnja te povoljna cijena. Zato se hibridni Swift nudi od 101.374 kn.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....