U TRENDU

U fokusu Volkswagena su hibridni modeli: Upoznajte cijelu gamu, ima se što za birati...

Već u ovom trenutku Volkswagen ima u ponudi pet hibridnih i dva električna automobila, a slijedi niz novih modela
VW Golf GTE
 Volkswagen

Tehnološki kotač se ponovno snažno zavrtio, četvrta industrijska revolucija dobila je zamah i mudri igrači automobilske scene ne ignoriraju zbivanja koja mijenjaju svijet.

Preorijentacija s fosilnih goriva na elektriku kao primaran ili sekundaran izvor energije intenzivno ulazi i u fokus Volkswagenovih inženjera i najveća europska automobilska korporacija, višedesetljetni sinonim za odlične dizelske motore, prihvatila je izazov novih vrsta pogona i složenih tehnologija koje sobom nose.

image
Volkswagen Tiguan eHybrid
Volkswagen

Elektrifikacija je tako već sada snažno ušla u modele iz Wolfsburga, hibridne i čiste električne verzije postaju sastavni dio ponude i već u ovom trenutku Volkswagen na hrvatskom tržištu ima čak pet hibridnih modela raširenih kroz gotovo čitavu gamu (Golf, Passat, Arteon, Tiguan i Touareg) i dva električna (ID.3, a već u travnju stiže i ID.4).

image
Volkswagen Touareg eHybrid
Volkswagen

U najavi je i niz drugih noviteta, svi sa zajedničkim predznakom hibrida ili čiste struje. I zato nije više pitanje hoće li hibridni i električni automobili postati dominantan Volkswagenov pogon, nego kada će to postati. Postoci rasta prodaje već se za 2020. mjere u stotinama u odnosu na 2019., a to je tek početak.

image
VW Golf GTE
Volkswagen

Hibridna Osmica nasljeđuje Sedmicu

Golf Osmica je trenutno udarna igla Volkswagena kad su u pitanju hibridi na hrvatskom tržištu. Temelje je još 2014. postavio prethodnik Golf VII, kojeg je samo u prošloj, i to odlazećoj godini za taj model, u Europi prodano ukupno 15.200 primjeraka (električnog čak 41.300).

image
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen

Pogonski sustav čine 1.4 TSI turbobenzinski motor (150 KS), elektromotor (110 KS) i punjiva (plug-in) baterija kapaciteta 13 kWh. Rezultati? Sistemska snaga 245 KS, ubrzanje za 6,7 sekundi i najveća brzina 225 km/h, uz prosječnu potrošnju od 1,1 l/100 km! Na struju može voziti 62 kilometra i dostići brzinu od 130 na sat.

image
Volkswagen Tiguan eHybrid
Volkswagen

Električnih 50 km tišine

I najprodavaniji europski SUV je prilikom redizajna dobio hibridni plug-in pogon, u osnovi jednak Golfovom. Vrijeme punjenja baterije je identično, kao i sistemska snaga oba motora u profilu rada GTE (245 KS). Povišena koncepcija i veća masa (1735 kg) ublažavaju performanse u odnosu na Golf (205 km/h, 7,5 s) uz doseg na struju od 50 kilometara i prosječnu potrošnju 1,5 l/100 km. Početna cijena - 312.685 kuna.

image
Volkswagen hibridni modeli
Volkswagen

Najprodavaniji Volkswagenov plug-in hibrid

Passat GTE se 2020. etablirao kao najprodavaniji Volkswagenov hibrid s punjivom baterijom u svijetu, s 27.200 primjeraka. Prva izvedba uvedena je 2015., na čijoj tehnologiji počiva i sadašnja, s benzincem 1.4 TSI (156 KS) i e-motorom (115 KS) sistemske snage 218 KS. Ima bateriju od 13 kWh i strujni doseg 50 kilometara. Troši 1,4 l/100 km, a cijena starta na 324.520 kuna.

image
VOLKSWAGEN ARTEON eHybrid
Volkswagen

Plijeni izgledom i niskom potrošnjom

Hibridna plug-in verzija po mnogima najljepšeg Volkswagena stigla je u sklopu redizajna i iste je tehnologije kao u Passatu, sistemske snage 218 KS. Bolja aerodinamika povećava doseg vožnje samo na struju na 55 kilometara, dijelom i performanse, a potrošnju smanjuje na 1,3 l/100 km. Baterija je puna za tri i pol sata, a cijene startaju na 350.230 kuna.

image
Volkswagen Touareg eHybrid
Volkswagen

Veliki štedljivac u dvije izvedbe

Pojava Touarega u retrovizoru izaziva respekt, a odsad isto vrijedi za potrošnju dvije plug-in hibridne izvedbe, bazirane na turbobenzincu 3.0 TSI V6. Prva ima sistemskih 381 KS i potrošnju 2,7 l/100 km, a snažnija pod oznakom R čak 462 KS, a troši 2,8 l/100 km! Osnovna cjenovno starta na 576.215 kuna, a R na 653.290 kuna. Na struju voze do 47 kilometara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 10:20