„Uvođenjem na tržište novog kvalitetnog benzina s oktanskom vrijednošću „98“ konačno je na domaće tržište stigao visokokvalitetni benzin toliko potreban modernim automobilskim motorima s visokom kompresijom. Konačno će time nestati onog neugodnog kliktanja i kuckanja u motorima, a na što je redovito prigovarao sve veći broj stranih turista komentirajući naše gorivo. Ne zaboravimo, prošle je godine preko milijun stranih vozila u našoj zemlji kupovalo naš benzin...“ Ovim tekstom u medijima je svojedobno najavljen dolazak novog goriva Ine koje je već tada omogućavalo pouzdanost, manju potrošnju i trajnost motorima koji su ih koristili, a ne treba zaboraviti činjenicu da je to bilo i prvo domaće gorivo s ekološkim predznakom u proizvodnji i pri samom njegovom izgaranju.
Novo gorivo s oktanskom vrijednošću „98“ u trenutku izlaska na tržište 1964. godine nije imalo poseban naziv, već je godinu kasnije na tržištu je usvojeno ime Superior 98 kojim se kupcima željela naglasiti razlika u kvaliteti tog goriva i na prepoznatljiv način nametnuti asocijacija i prvi izbor goriva pri dolasku na benzinsku crpku Ine.
Novo visokooktansko gorivo bilo je rezultat ulaganja u rafineriju, umjesto zastarjelog postupka destilacije nafte, novi postupak prerade nafte putem katalitičkog krekinga čiji je rezultat bio popularni Plavi 93. Ulaganja u potpuno novi automatizirani proces krenula su dalje nadogradnjom postojećih kapaciteta i procesa proizvodnje novim postupkom katalitičkog reforminga krajem 1961., a kompletno novo postrojenje proradilo je tijekom 1964. i čiji rezultat je bio upravo Superior 98.
Novi pogon omogućio je konkurentnost Ine i na svjetskim tržištima, a ovaj benzin je ujedno postao i sirovinska baza za čitav niz drugih petrokomeijskih produkata (stiren, najlon...). Stalno unapređenje kvalitete motornih benzina tvrtke INA rezultira krajem šezdesetih uvođenjem na tržište goriva INA Super čije su karakteristike bile istovjetne Superioru 98, ali je imao sada još antidetonatorske karakteristike, bolje karakteristike hlapivosti, osiguravao je čistoću rasplinjača, sprečavao hrđanje i koroziju sistema za gorivo, sprečavao je pretpaljenje i zatajivanje svjećica. Dakle, prvo domaće gorivo s ekološkim predznakom postoji još od 1964., a preteča je današnjeg Eurosupera 100 Class Plus, visokokvalitetnog goriva koje se od ostalih motornih benzina dostupnih na Ininim maloprodajnim mjestima razlikuje po vrijednosti oktanskog broja. Radi se o bezolovnom motornom benzinu najviše oktanske razine (IOB najmanje 100) namijenjenom svim tipovima vozila u čijoj se tehničkoj specifikaciji preporuča korištenje visoko-oktanskog motornog benzina, a posebno se to odnosi na motorna vozila novije generacije (motori s visokotlačnim ubrizgavanjem goriva). Eurosuper 100 Class Plus je napredna formulacija goriva dizajnirana za zaštitu ključnih dijelova sustava od naslaga. Dodatkom aditiva u gorivo poboljšana su njegova svojstva jer paket aditiva sadrži komponente koje čiste motor i odmah odstranjuju naslage te tako održavaju motor čistim, stvaraju zaštitni film na metalnim površinama pomažući spriječiti koroziju, smanjuju trenje između pokretnih dijelova motora te povećavaju snagu i trajnost motora.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....