Talijanski konkurent Golfa nije se proslavio na tržištu iako je znatno unaprijedio kvalitetu, u usporedbi s prethodnim modelom. Zbog toga je većina kupaca bila zadovoljna. To se posebice odnosi na dizelske modele, koji su se pokazali pouzdanim i izdržljivim. Solidnost izvedbe potvrđuje i masa od 1,3 tone te Stilo nije manje čvrst od odgovarajućih modela Golfa ili Astre.
Nužan pregled
Ipak, bilo je problema s vibriranjem prednje armature i neugodne nevolje s podizačima stakala. Previsok napon instalacije kod Stila, kao i kod ostalih Fiata, često izaziva pregaranje žarulja. Najbolja je benzinska verzija 1.6 sa 103 KS, što vrijedi i za Stilo. Taj je motor, uz normalno održavanje i ako ne ostane bez ulja - nepoderiv, ali uz važnu napomenu. Premda troši više, taj je motor znatno isplativiji od 1.2 16V.
Ako kupujete ovakav rabljeni automobil, najprije pregledajte spojku, koja kod Fiatovih modela tradicionalno nije jača strana. Po tome se može zaključiti i kako je auto vožen. Osjetljivo je i podvozje, što se uočava po neravnomjernom trošenju guma. Najvažnije je pregledati prednje kuglaste zglobove, ležaje i amortizere, koji loše podnose neravne prometnice.
Kvalitetan motor
Testni je model dizelaš, obujma 1910 ccm i snage 115 KS, za kojeg tvrde da je najmanje jednako dobar kao Volkswagenov 1.9 TDI. Prešao je blizu sto tisuća kilometara, a još je u dobrom stanju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....