rabljeni automobili

Isplati li se kupnja rabljene Honde Civic (2012.-2017.)? Sportska, ali dokazano trajna i pouzdana

Deveta generacija popularnog Hondinog modela ima natprosječne rezultate u statistici o kvarovima

Honda Civic 9

 Honda

Honda Civic ima tradiciju koja seže u početak sedamdesetih godina, a u Hrvatskoj japanski kompakt dobiva na popularnosti početkom devedesetih, od kada postaje nerijetko viđen prizor na našim prometnicama. Deveta generacija vozi od 2012. godine, a po svemu je vrlo zanimljiva kupcima rabljenih.

image

Honda Civic 9

Honda

Civic je poput kompaktnih modela drugih japanskih proizvođača oduvijek glasio kao vrlo pouzdano vozilo, koje čak i ako se redovito ne održava ne zadaje glavobolje i podnosi torture i nepažnju vlasnika.

Sve to vrijedi i za model koji je na tržište stigao 2012. godine, i koji se u startu nudio u tri različite motorizacije: benzinci sa 100 i 140 KS te model pogonjen dizelskim 2.2 i-DTEC agregatom sa 150 KS.

image

Honda Civic 9

Honda

Godinu dana kasnije dodana je i 1.6 i-DTEC varijanta sa 120 KS, koja je zadovoljavala Euro 5 normu o ispušnim plinovima i koji je najčešća pojava u ponudi rabljenih. Benzince je uglavnom krasila uglađenost, dok kod dizelskih motora pamtimo iznimnu ekonomičnost.

U dinamičnijoj vožnji ova generacija Civica pokazuje svoj sportski karakter, nešto tvrđe podešen ovjes koji nije nimalo neudoban te precizan upravljač pružaju sportske gušte i osmijeh za volanom. Sve to prate i vrlo precizni hodovi ručice mjenjača.

image

Honda Civic 9

Honda

Sprijeda mjesta ima napretek, dok straga to ipak nije slučaj, tamo je nešto skučenije, ali stvari se popravljaju kada ‘Magic‘ stražnja sjedala čiji sjedeći dio podignete i dobijete dodatni prostor iza prednjih sjedala.

Obujam prtljažnika velika je i za današnje standarde, on je dubok i dugačak i odlikuje ga velika uporabna vrijednost. Iako je kvaliteta izrade na visokom nivou pa tako i trajnost i otpornost na korištenje, na nekim dijelovima zamjećujemo nešto jeftiniju plastiku i tkanine sjedala, ali takva rješenja možemo naći i u drugim modelima japanskih proizvođača.

image

Honda Civic 9

Honda

Ipak, sama izrada potvrđuje Hondinu reputaciju kvalitete, čak i nakon osam godina. Jedino što traži stjecanje rutine je donekle kompliciran infotainment sustav.

No, služenje multimedijom nikad kod Hondinih modela nije bila neka prednost, ali na to se nužno ne mora gledati kao manu, japanski proizvođač jednostavno ne pridaje važnost velikim dodirnim zaslonima. S pogonom za kakav god se odlučili prilikom kupnje nećete pogriješiti.

image

Honda Civic 9

Honda

Živahni benzinski agregati skloni su (jasno, ovo je Honda) okretajima i tada pokazuju sve svoje čari i glasaju se reskim zvukom. Kada se vozite mirno oni postaju vrlo uglađeni i štedljivi. Veći 2,2 litreni dizelaš ozbiljniji je od 1,6 litrenog, i uz velik okretni moment od 350 Nm pretvara ovog kompakta u brzo ali i štedljivo putno vozilo. Taj bi motor bio naš izbor.

image

Honda Civic 9

Honda

Uglavnom, prema statističkim navodima njemačkog ADAC-a, Honda Civic devete generacije većih mana nema. Kao što smo spomenuli poznate reklamacije bile su vezane uz češće pregaranje žaruljica. Naglašava se i slinjenja ulja na brtvilima motora kao i na ponešto osjetljivijim elementima ovjesa poput kugli i selena, no popravci ovakvih kvarova uglavnom nisu skupi. CIjene se kreću od 7 do 14 tisuća eura u oglasnicima ovisno o godištu, kilometraži, opremi i motorizaciji.

image

Honda Civic 9

Honda

Honda Civic 1.6 DTEC (2013.)

TEHNIČKI PODACI

Motor: turbodizelski

Cilindri/ventili: 4/16

Obujam: 1597 ccm

Snaga: 88 kW/120 KS na 4000 o/min

Okretni moment: 300 Nm na 2000/min

Mjenjač: ručni, 6 brzina

DIMENZIJE

Dužina: 430 cm

Visina: 177 cm

Širina: 144 cm

Međuosovinski razmak: 260 cm

Prtljažnik: 475 l

MJERENJA

Najveća brzina: 203 km/h

0-100 km/h: 10,5 s

Izmjerena potrošnja 4,7 l/100 km

CO2: 94 g/km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 09:43