Kad je Nissan Juke predstavljen 2010. godine, zapravo je stvorio segment za male SUV-ove i šokirao svijet. Njegov nekonvencionalan stil i uzdignuta pozicija za vožnju donijeli su mu mnoge obožavatelje, dok su njegove linije koje svijet još nije vidio izazvale kritike. Bilo je jednostavno - ili ga voliš ili ga ne voliš.
U prodaji je ostao devet godina, i tek je 2019. zamijenjen potpuno novim modelom. Njegova popularnost iz 2010. rezultirala je time da sada postoji zdrava ponuda rabljenih primjeraka između kojih možete birati. Juke danas ostaje, u dizajnerskom smislu, jedan od najzanimljivijih rabljenih automobila. Kratka pretraga oglasnika pokazuje da se dobro sačuvani primjerci nude od 8000 eura.
Što se tiče pogonskog sklopa, Juke ga dijeli s Renaultovim modelima, pa za održavanje nije problematičan. Stupanj pouzdanosti i nekvarljivosti je iznadprosječan u ovoj klasi, no to ne znači da ne biste trebali pogledati ispod poklopca motora i obratiti pozornost na slinjenje ulja.
Na domaćem tržištu polovnjaka većinu modela pokreće 1,6-litreni benzinac u izdanjima od 95 ili 117 KS koji je na glasu kao općenito trajan motor, te štedljiviji Renaultov 1,5-litreni dizelaš (1.5 dCi) od 110 KS, koji je također poznat kao pouzdan agregat. Pogon im je prednji, a mjenjači ručni (benzinac ima 5-stupanjski, dizelaš 6-stupanjski, a nađu se i automatski CVT), pa čega god se u tom smislu serviseri uhvate – tajni neće biti.
Početna razina opreme nudi 16-inčne naplatke, klima uređaj, kontrolu proklizavanja i šest zračnih jastuka. Viši stupnjevi uključuju 17-inčne kotače, kontrolu klimatizacije, USB priključak, Bluetooth, kožna sjedala, satelitsku navigaciju i stražnju kameru.
Na cesti je Juke lak za vožnju, zahvaljujući laganom upravljaču i dobroj frontalnoj preglednosti. Ipak, vidljivost straga i preko ramena je ograničena, stoga biste zaista trebali razmisliti o parking senzorima. Ono što mu je možda najveća mana je unutarnja prostranost. Jednostavno rečeno - nema je puno. Naime, manja Ford Fiesta nudi mnogo više prostora za prtljagu, a prostor straga je također tijesan. Juke je također preuzak da u njemu sjede tri odrasle osobe jedna pored druge.
Prtljažni prostor na Jukeovima nakon facelifta 2014. godine je bolji, ali još uvijek nije vodeći u klasi. Sam oblik otvora prtljažnika ograničava ono što možete nositi. Juke je dakle, tip automobila koji se ne kupuje zbog dobre prostranosti ili velike praktičnosti, već upravo zbog futurističkog, neobičnog i hrabrog dizajna, te sasvim solidne pouzdanosti.
Nissan Juke 1.6
MOTOR
Vrsta: benzinski, atmosferski
Obujam: 1598 ccm
Snaga: 117 KS (86 kW) pri 6000 o/min
Moment: 158 Nm pri 4000 o/min
Pogon: prednji
Mjenjač: ručni, 5 stupnjeva
KAROSERIJA
Dimenzije: 414 x 177 x 156 cm
Osovinski razmak: 253 cm
Prtljažnik: 250 l
Težina: 1170 kg
PERFORMANSE
Najveća brzina: 178 km/h
0-100 km/h: 11,0 s
Prosječna potrošnja: 7,8 l/100 km
CO2: 147 g/km