Pri kupnji automobila svatko nastoji pokriti niz potreba. Nije sve u visokim performansama ili sportskom ponašanju. Mnogi kupci traže, prije svega, praktičnost, da vozilo nudi nekoliko opcija za udobno putovanje kao obitelj. I moguće je pronaći vrlo jeftine opcije. Ovo je šest nevjerojatno jeftinih praktičnih polovnjaka.
Fiat Multipla
Ako je postojao iznimno praktičan automobil, onda je to Fiat Multipla. Jednako praktična koliko i pogrešno shvaćena. Dakako, kritizirana zbog svog dizajna, djelo Roberta Giolita (onog istog koji je kasnije dizajnirao Fiat 500 2007. godine).
No, ima i onih koji ga smatraju najboljim monovolumenom u povijesti. I možda su u pravu, jer u samo 3,99 metara dužine moglo se udobno smjestiti šest putnika, zahvaljujući tri sjedala u prvom redu. Od 2000 eura možete pronaći primjerak u vrlo dobrom stanju.
Renault Espace
Ne možemo govoriti o praktičnim rabljenim automobilima, a da ne spomenemo Renault Espace. Ali zaboravljamo na novu generaciju, ma koliko spektakularna bila, i idemo na onu koja je izašla na tržište daleke 2006. i koja se danas može naći između 5000 i 7000 eura, iako postoji mnogo jeftinijih primjeraka s puno kilometara.
To je jedini model na ovoj listi koji može primiti sedam putnika. Drugi i treći red sjedala bili su pojedinačni i lako se uklanjaju. Svaki ima integrirani sigurnosni pojas. Uz sedam sjedala, prtljažnik se kretao između 650 i 291 litre. S pet sjedala dosegao je i do 780 litara.
Peugeot 1007
Još jedan od nevjerojatno praktičnih i vrlo jeftinih rabljenih automobila je Peugeot 1007, model koji je prošao tržištem s više bola nego slave (spada među 33 najkvarljivijih automobila u povijesti). Na tržištu je bio samo četiri godine, ali je ponudio zanimljiva rješenja, poput kliznih bočnih vrata.
Dizajniran od strane Pininfarine, vrata su se pomicala električno, a sjedala su mogla uzdužno kliziti za 23 centimetra. Automobil je bio dugačak 3,75 metara i savršeno je primio četiri putnika. Postoje primjerci za 3000 eura u dobrom stanju, iako se mogu naći i po nižoj cijeni.
Škoda Roomster
Bio je to jedan od najfunkcionalnijih automobila, jer je nudio različita rješenja za konfiguriranje stražnjih sjedala i prtljažnika, prema potrebama. Sjedala u stražnjem redu bila su individualna, u omjeru 40:20:40, svaka neovisna te uzdužno podesiva, što je značajno povećalo mogućnosti modularnosti.
Primjerice, jedna od mogućih opcija bila je centrirati dva bočna sjedala u stražnjem redu tako da ne budu blizu vrata. S druge strane, ako se uklone sjedala, ostaje potpuno ravan prtljažni prostor. S uklonjenim sjedalima, unutar prtljažnika ima dovoljno visine za fiksiranje bicikala, s opcijskim dodatkom koji nudi marka. Postoje jedinice s puno kilometara za manje od 3000 eura. S manje prijeđenih kilometara možete ju pronaći za 4000 do 8000 eura.
Honda FRV
Za Hondu FRV moglo bi se reći da je japanska verzija Multiple, iako je bila jasno veća (mjerila je 4,29 metara). Usporedba s talijanskim monovolumenom je jer ima šest sjedala raspoređenih u dva reda po tri sjedala. Tih šest putnika moglo je komotno putovati, zahvaljujući činjenici da se radilo o prilično širokom automobilu.
Međutim, mora se reći da stražnja sjedala nisu uživala isti razmak u širini kao prednja, što je dovelo do čudnog slučaja ako je trebalo putovati pet putnika - najbolji raspored je bio tri sprijeda i dva straga. Još jedna značajka FRV-a bila je da se prednje središnje sjedalo može pomaknuti unatrag u odnosu na druga dva, tako da se ne dodiruju s putnicima sa strane. Između 5000 i 8000 eura možete pronaći modele u dobrom stanju.
Ford Focus C-Max
Završavamo s Ford Focusom C-Maxom, jednim od najzanimljivijih monovolumena koji se danas može naći za 5000 do 7000 eura. Imao je značajku sličnu onoj Škode Roomster: središnje sjedalo u stražnjem redu moglo se ukloniti, ostavljajući samo dvije strane.
Oni su se pak mogli pomaknuti prema sredini, tako da su putnici putovali bliže jedni drugima, imali više prostora i bili sigurniji, budući da su udaljeniji od vrata. Glavni nedostatak koji se mogao pripisati C-Maxu je taj što nije imao puno prostora za noge. Prtljažnik je nudio dobrih 470 litara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....