Savjetnik auto kluba

Nissan Qashqai pod povećalom: Evo zašto je toliko popularan i kao rabljeni automobil

Kod ponude rabljenih druge generacije Qashqaija 90 posto ponude su dizelaši pa su i šanse za pronalazak dobrog primjerka veće

Nissan Qashqai II

 Nissan

Kada je predstavljena 2014. godine, druga generacija Nissan Qashqaija impresionirala je niskim troškovima, prvoklasnom razinom udobnosti, profinjenosti, prostorom i udobnosti. Dobra vijest je da sve navedeno još uvijek vrijedi kod rabljenih primjeraka.

Tri godine kasnije, Qashqai je dobio temeljiti facelift, a 2018. godine usvojene su neke izmjene pogonskog sklopa. Izvorni raspon sastojao se od 1,5-litrenih i 1,6-litrenih dizelaša, a postojao je i izbor između 1,2-litrenih i 1,6-litrenih turbo benzinaca.

image

Nissan Qashqai II

Nissan

U oba slučaja, manji motori su zapravo bili poželjniji u smislu troškova i uglađenosti. CVT automatski mjenjač nazvan Xtronic bio je dostupan na 1.2 benzincu i 1.6 dizelu. Facelift je donio niz promjene, i na kraju novu liniju motora koja počinje s 1,3-litrenim benzinskim agregatom od 140 KS, a slijedi ga verzija istog obujma od 158 KS. Što se tiče dizela, tu je 1,5-litreni motor od 110 KS, kao i prije, a 2019. godine predstavljen je 1,7-litreni dizel od 150 KS.

image

Nissan Qashqai II

Nissan

Kao što smo već naveli, neke od najbitnijih pozitivnih karakteristika uključuju finu razinu komfora i istaknutog osjećaja prostranosti, najviše zbog udobnosti sjedala i ovjesa.

Treba navesti i mnogo bolju završnu obradu materijala u odnosu na prvu generaciju, poput mekih ručica i papučica te dobre zvučne izolacije.

Druga generacija Qashqaija u vožnji nudi osjećaj izbalansiranosti, posebice u zavojima gdje ulijeva povjerenje kad se nagazi papučica gasa, što i nije uvijek slučaj kod SUV-ova.

image

Nissan Qashqai II

Nissan

Što se tiče motora, naši favoriti su štedljivi dizeli - 1.5 dCi (110 KS) i 1.6 dCi (130 KS). Turbobenzinci su tiši, i također ne troše mnogo, a što se tiče njihove dinamike, vrijedi isto kao za dizele.

Prtljažnik ima obujam od 430 litara, što možda ne zvuči rekordno, ali će svakako biti i više nego dosta za većinu vaših potreba.

Najviše kritika Qashqai je dobio tijekom svojih prvih godina proizvodnje, a većina njih bile su vezane za neke "dječje bolesti", poput rano otkazivanje tvorničkog akumulatora, relativno slaba halogenska svjetla, te ponekad slinjenje ulja na poklopcu ventila.

image

Nissan Qashqai II

Nissan

Dizelaši očekivano čine više od 90 posto ponude rabljenih, čime su vaše šanse za pronalazak održavanog primjerka mnogo veće. Ako pronađete dobro opremljen primjerak dojam komfora će biti dodatno povećan.

Qashqai je vrlo solidno izrađen automobil, zbog čega je na neki način "otporan" na korištenje. Zbog toga prilikom kupnje treba dodatnu pozornost usmjeriti na provjeru kilometraže, jer bi njegovo korištenje moglo biti dobro prikriveno.

image

Nissan Qashqai II

Nissan

Općenito, iskustva vlasnika su pozitivna, a druga generacija još uvijek izgleda moderno, udobna je, prostrana, i dokazano pouzdana i ekonomična. Japanski SUV je kvalitetan, svestran i pristupačan automobil s dobrim opcijama motora i dobrim podvozjem.

Cijene najstarijih primjeraka s najvećom kilometražom počinju od 80.000 kuna, dok će vas najopremljeniji i najnoviji primjerci koštati i do 175.000 kuna. Dobro opremljen i održavan primjerak može se pronaći i za 130.000 kuna.

image

Nissan Qashqai II

Nissan

Nissan Qashqai (2014.-) 1.6 dCi X-Tronic

TEHNIČKI PODACI

Motor: turbodizelski, redni četverocilindrični, 1598 ccm

Snaga: 96 kW/130 KS na 4000 o/min

Okretni moment: 320 Nm na 1750 o/min

Pogon: prednji

Mjenjač: automatski, bezstupanjski

DIMENZIJE

Osovinski razmak: 265 cm

Duljina: 438 cm

Širina: 181 cm

Visina: 159 cm

Prtljažnik: 430 L

Masa praznog vozila: 1390 kg

MJERENJA

Maksimalna brzina: 183 km/h

0-100 km/h: 11,1 s

Potrošnja (kombinirana): 6,5/100 km

Emisija (CO2): 119 g/km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 19:52