RABLJENI AUTOMOBILI

Pametna kupovina: maleni Korejac imao je sedam godina jamstva, ne bez razloga...

Rabljeni Rio izgleda šarmantno, prostran je i solidno opremljen, a krasi ga i korejska pouzdanost, bolja od europskih konkurenata
Marko Todorov
 CROPIX

Dobar izgled, poznato je, važan je faktor pri kupnji, za konačnu odluku često puta i najpresudniji, naročito kad su u pitanju žene kao kupci. Kia Rio treće generacije jedan je od takvih nazovimo ljepotana, kojemu i četiri godine nakon prestanka proizvodnje mnogi tepaju kako i danas jako lijepo izgleda.

image
Marko Todorov
CROPIX

Spoj klasičnih i modernih, ali ne i prenaglašenih linija mnogima se dopada, ali iza njega stoji čitav set dobrih strana, koje na konzervativnom hrvatskom tržištu rabljenih ipak ostaju u debeloj sjeni europskih konkurenata. Nezasluženo, ali to je Kia i - što će susjedi i prijatelji reći?

image
Marko Todorov
CROPIX

Nisi kupio Polo, Corsu ili Fiestu - često zna biti pakosna bodlja koja prvih dana može umanjiti zadovoljstvo dobre kupnje. A onda se kako vrijeme ide, priča mijenja. Kvarova uglavnom nema i briga vlasnika se svodi na shemu redovnog održavanja i toči i vozi sistema. Po pitanju solidnosti, pouzdanosti i nekvarljivosti Rio uživa visok status i na listama pouzdanosti stoji bolje od svih europskih konkurenata.

image
Marko Todorov
CROPIX

U servis se u pravilu stvarno odlazi jedino na zamjenu potrošnog materijala, čemu pridonosi i struktura prvih vlasnika koji, pokazuje iskustvo, iznadprosječno dobro čuvaju i održavaju svoj auto, pa su njihovi rabljeni primjerci danas većinom u vrlo zahvalnom stanju za kupnju.

image
Marko Todorov
CROPIX

Mahom su to smirene osobe koje ne siluju svoj auto naglim ubrzanjima i kočenjima i ne rade veliku kilometražu. Dobro opremljen testirani primjerak, odličan je primjer takvog rabljenog. I još nešto: Rio je rijetko kupovan kao službeni ili rent-a-car auto, pa i s te strane šanse za dobar primjerak znatno rastu.

image
Marko Todorov
CROPIX

Općenito, od većih kvarova ne treba strahovati. Poneka sitnica uvijek naravno, može otići, ali neki specifični konstrukcijski propusti dosad se nisu iskristalizirali. Pocinčan lim oslobađa i od brige s prohrđavanjem. Motori? Atmosferski 4-cilindarski benzinci 1.2 (86 KS) i 1.4 (109 KS) dobri su i dugovječni motori, uglađenog i mekanog rada, a jedini im je minus što im snaga u stvarnosti, unatoč promjenjivom radu ventila koji bi trebao olakšati disanje motora, na punom gasu nije baš tako uvjerljiva kao na papiru.

image
Marko Todorov
CROPIX

S druge strane, u mirnoj vožnji troše tek litru do litru i pol više od dizelskog motora 1.4 (90 KS). Manji 3-cilindarski dizelaši 1.1 (75 KS) rijetke su biljke u našim oglasnicima. Završna izrada je uobičajeno vrlo solidna, materijali korektni, a veliki aduti su i vrlo dobra prostranost, lagan mjenjač te mekan volan i papučice, zbog kojih je vožnja, posebno u gradu, ugodna i nezamarajuća. Dobro je znati da su primjerci iz 2014. i noviji još uvijek pokriveni tvorničkim jamstvom na sedam godina. Za razmisliti...

Godište: 2013.

Kilometara: 63.000

Cijena: 59.900 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:02