DIZELAŠ NAJTRAŽENIJI

Popularan, ali još ne i sasvim jeftin: Ovo su prednosti i mane polovnog Porschea Cayenne II

Cayenne druge generacije pokazao se popularnim automobilom i još uvijek se dobro prodavao kada je stigla zamjena 2018.

Porsche Cayenne II

 Porsche

Za automobil koji je izazvao tako pomiješane emocije prilikom svoje izvorne premijere 2003. godine, Porsche Cayenne je doživio značajan uspjeh. Naime, Porscheovim puristima nije se svidjela ideja o Porscheovom SUV-u od dvije tone. Međutim, unatoč njegovom teškom i izazovnom stilu, Cayenne je postao najprodavaniji automobil kompanije, pa kada je došlo vrijeme da se predstavi druga generacija 2010. godine, nije bilo iznenađujuće što je formula ostala uglavnom ista.

image

Porsche Cayenne Diesel

Porsche

Linije dizajna, ovaj put mnogo ‘mekše‘, skrivale su iznenađujuće kompetentan automobil. Možda nikada neće biti agilan kao neki od Porscheovih sportskih automobila, ali Cayenne je, unatoč svojoj masi, dovoljno brz i okretan da bude zabavan u vožnji – a nema mnogo SUV-ova koji se mogu pohvaliti time.ž

Izbor motora je također obilan. Ponuda je počela s ujedno najprodavanijim dizelskim modelima – 3,0-litreni V6 Cayenne Diesel od 258 KS i 4,2-litreni V8 Cayenne S Diesel od 379 KS. Benzinska ponuda započinjala je od 3,6-litrenog V6 i benzinski hibrid poznat kao S E-Hybrid, kojeg pokreće 3,0-litreni V6 uparen s elektromotorom. Zatim je tu Cayenne GTS od 434 KS, Cayenne Turbo od 512 KS i još snažniji Turbo S od 562 KS.

image

Porsche Cayenne S E-Hybrid

Porsche

Sve ove izvedbe dolaze s pogonom na sva četiri kotača i automatskim prijenosom s osam brzina, a tu su i ručice na upravljaču za one koji bi radije mijenjali sami. Ni jednoj izvedbe ne nedostaje brzine, i svi nude precizno i dobro upravljanje. Iznutra Cayenne ispunjava svoju značku, s izvrsnom pozicijom za vožnju i elegantnom kožom obloženom unutrašnjosti koja je također veliko ergonomsko poboljšanje u odnosu na svoje prethodnike.

image

Porsche Cayenne II

Porsche

Rabljeni Cayenne vjerojatno se koristio kao obiteljski SUV, zbog čega je dosta vremena proveo na parkiralištima supermarketa, a moguće je i da su ga vozili vozači koji često žele pokazati svoje umijeće. Zbog toga provjerite ima li na karoseriji ili skupim naplatcima ogrebotina. U cjelini, prijavljenih problema je malo. Međutim, kupujete automobil potencijalno star 10 godina, stoga provjerite osnovno – stanje ulja, nezgodne zvukove pri skretanju, ubrzavanju ili kočenju.

image

Porsche Cayenne II

Porsche

Neki od prijavljenih problema uključuju automatski mjenjač na ranijim modelima, stoga je probna vožnja od vitalnog značaja. Pumpa zračnog ovjesa također može postati manje učinkovita s godinama. Zamjena kočionih diskova može biti skupa na SUV-ovima ovih dimenzija, stoga ih pažljivo provjerite. Što se tiče općenite pouzdanosti, ova generacija Cayennea je posebno pouzdana.

image

Porsche Cayenne II

Porsche

Cayenne druge generacije pokazao se iznimno popularnim automobilom i još uvijek se dobro prodavao kada ga je zamijenila treća generacija 2018. godine. Naravno, nešto tako veliko i puno luksuza i sigurnosne tehnologije neće biti jeftino, ali za one koji si mogu priuštiti troškove održavanja, rabljeni primjerak mogao bi biti jedini način da posjeduju SUV koji nudi vrhunski osjećaj vožnje.

image

Porsche Cayenne S Diesel

Porsche

Na domaćim oglasnicima rabljenih automobila, najpopularniji je 3,0-litreni V6 dizel. Cijene ranijih modela počinju od 200.000 kuna. Za snažniji 4,2-litreni V8 trebat ćete dodati još stotinu tisuća kuna. Najmlađi modeli, koji uključuju i S E-Hybrid idu i do 470.000 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 14:16